Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

درپی بارندگی های گسترده در استان ایلام و بروز سیل، قطعی گسترده آب و قطعی برق و گاز در برخی مناطق استان ایلام ادامه دارد اما ارتباطات مخابراتی استان وصل شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، از شروع بارش ها تا صبح امروز 324 میلیمتر بارش در استان ایلام به ثبت رسید که حجم گسترده بارش ها در طی 72 ساعت، موجب بروز سیلاب های بزرگ در بخش های مختلف استان ایلام شد.

جریان یافتن سیلاب ها، منابع آبی استان ایلام را یک به یک تخریب کرد و مسئولان تأمین آب این استان با منابع آبی مملو از آلایندگی مواجه شدند. شدت کدورت آب در تصفیه خانه آب شرب این شهر از 5 واحد به 2000 واحد رسید و تصفیه خانه را از مدار بهره برداری خارج کرد.
* وصل موقت آب در بخشی شهر ایلام / آب رسانی با تانکرها ادامه دارد
سیلاب گل آلود، 10 چشمه در مدار بهره برداری و 58 چاه آب در مدار بهره برداری استان ایلام را تحت تأثیر قرار داد که شدت کدورت برخی به اندازه ای بالا رفت که تزریق آب آن به شبکه مصرف متوقف شد.
شدت کدورت آب استحصال شده از سد چمگردلان نیز به بیش از 800 واحد رسید. آب شرب در شهر ایلام از ساعت 2 بامداد روز گذشته قطع است اما با برداشت آب از لایه های سطحی دریاچه سد چمگردلان و تزریق این آب به شبکه مصرف شهر ایلام؛ از حجم 500 لیتر بر ثانیه نیاز شبکه آب در شهر ایلام، حدود 300 تا 350 لیتر بر ثانیه از صبح امروز آب به شبکه مصرف شهر ایلام تزریق می شود که این موضوع موجب شده آب شرب در برخی مناطق شهر به صورت موقت و با حجم و فشار کم وصل شود اما فشار پایین و حجم کم آب در شبکه موجب شده در برخی از نقاط شهر، استفاده از شبکه لوله کشی آب میسر نباشد.
در حال حاضر تانکرهای آبرسانی در برخی نقاط پر رفت و آمد و اصلی شهر ایلام مستقر هستند تا مردم در تأمین آب شرب خود کمتر دچار مشکل شوند.
*قطع برق و گاز در بخشی از ایلام ادامه دارد
با آبگرفتگی برخی از پست های انتقال برق، شکستگی برخی دکل ها و پاره شدن خطوط توزیع و انتقال برق، بخشی از استان ایلام هنوز با مشکل قطع برق مواجه اند. به گفته «هادی شیرخانی» مدیر عامل شرکت توزیع برق استان ایلام، برق اکثر مشترکان ایلامی وصل است. همچنین صدمه دیدگی خطوط لوله گاز خانگی در برخی نقاط شهر ایلام و شهرها و روستاهای اطراف، موجب قطعی گاز در برخی نقاط استان شده، که این قطعی همچنان ادامه دارد.
*ارتباطات مخابراتی استان وصل شد
در پی بارندگی‌های گسترده در سطح استان ایلام و وقوع سیل، در صبح روز گذشته دو نقطه ارتباطی مهران و دهلران آسیب دید که با حضور اکیپ‌های فنی، شب گذشته ارتباطات استان به حالت نرمال درآمد.
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی هم گفت: قطعی ارتباطات تلفنی و اینترنتی به‌همت شرکت مخابرات ایران از عصر روز گذشته رفع شد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24