Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

رییس جمهور ایران در مصاحبه‌ ای اعلام کرد این کشور «احتمالا» هواپیماهای ایرباس خریداری خواهد کرد.

روحانی: احتمالا از ایرباس هواپیما می‌ خریم / باید برای ریشه ‎‌کنی تروریسم در سوریه تلاش کنیم

رییس جمهور ایران در مصاحبه‌ ای اعلام کرد این کشور «احتمالا» هواپیماهای ایرباس خریداری خواهد کرد.

روحانی: ایران احتمالا از ایرباس هواپیما می‌خردبه گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسهٰ، حسن روحانی، رییس جمهور ایران، اعلام کرد کشورش «احتمالا» هواپیماهای ایرباس خریداری خواهد کرد. 

در حالی که قرار است، روحانی هفته آینده به فرانسه سفر کند، وی در گفتگویی با رسانه‌ های فرانسوی گفت: «ما در حال حاضر هنوز از هواپیماهای ایرباس و بویینگ استفاده می کنیم و طبیعتا اگر شرایط مساعد باشد، خریداران ایرانی از یکی از این دو شرکت هواپیماهای جدید خریداری خواهند کرد که احتمالا آن شرکت، ایرباس خواهد بود.»

رییس جمهور ایران گفت: «پیش از این، مذاکراتی در حوزه حمل و نقل، کشاورزی، صنایع و بویژه خودرو داشته ایم و من حوزه حمل و نقل هوایی را نیز به آن اضافه کردم؛ طی سفرم به فرانسه هم تعدادی پروتکل همکاری امضا خواهد شد که پایه و اساسی برای امضای توافق نامه های صنعتی و تجاری بیشتر خواهند بود.»

روحانی در بخشی دیگر از سخنانش اعلام کرد: حل و فصل بحران سوریه حول سرنوشت بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، نیست؛ اما مستلزم داشتن رئیس جمهوری قدرتمند در دمشق برای مبارزه با تروریسم است.

روحانی گفت :« موضوع شخص در این باره مطرح نیست بلکه مسئله امنیت و ثبات سوریه در میان است.»

روحانی همچنین در مصاحبه با رادیو اروپا یک افزود:«ما باید همگی برای ریشه کن کردن تروریسم در سوریه تلاش کنیم و به گونه ای عمل کنیم که صلح و ثبات به این کشور بازگردد.»

رئیس جمهور کشورمان گفت:«در خصوص فردی که قرار است بر این کشور حکومت کند باید گفت همه چیز در دستان سوری ها قرار دارد یعنی کسانی که باید تصمیم بگیرند چه کسی باید رئیس جمهوری آنان باشد و حکومت آنان باید چگونه باشد.»

رئیس جمهور ایران افزود:« ما باید در ابتدا در سوریه ،‌تروریسم را ریشه کن کنیم. این نخستین اولویت است . ما باید امنیت را تامین کنیم تا ملت سوریه بتواند به کشور خود بازگردد.» 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24