Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

معاون عربی آفریقایی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه اعلام کرد که ایران هنوز تصمیمی برای شرکت در نشست وین در خصوص بحران سوریه نگرفته است.

انتخاب: معاون عربی آفریقایی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه اعلام کرد که ایران هنوز تصمیمی برای شرکت در نشست وین در خصوص بحران سوریه نگرفته است.

بر اساس این گزارش، حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که بامداد چهارشنبه وارد بیروت پایتخت لبنان شد، این مطلب را در گفت و گو با شبکه خبری المیادین عنوان کرد. 

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از عبداللهیان نوشت: حضور ایران در نشست وین، بستگی به پاسخ های آمریکا در خصوص تحرکاتی دارد که برخی از طرف های شرکت کننده در این مذاکرات یک جانبه و بدون مشورت اتخاذ کرده اند.

عبداللهیان روز سه شنبه در گفت وگو با بوگدانف همتای روسی خود با اشاره به این که مردم سوریه در حل بحران این کشور و در فرایندی دمکراتیک درباره سرنوشت خویش تصمیم خواهند گرفت، تصریح کرده بود که، هم اکنون سوری ها و ارتش سوریه در حال مبارزه با تروریسم هستند و جمهوری اسلامی ایران هم در نشست وین به منظور کمک به حل سیاسی بحران این کشور شرکت خواهد کرد.

ایران و روسیه از آغاز بحران سوریه در چهار سال گذشته، با ارائه راهکار مذاکرات سوری - سوری بدون مداخله خارجی و لزوم قطع پشتیبانی از تروریست ها از سوی برخی کشورهای منطقه، خواستار حل بحران سیاسی این کشور بوده اند.

ادامه ابتکارهای سیاسی و بین المللی تهران و مسکو زمینه ساز از سرگیری دور جدید مذاکرات در چارچوب نشست چند جانبه وین شد که قرار است سومین دور آن هفته آتی برگزار شود. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24