Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

معصومه ابتکار در در نشست سران تغییرات آب و هوایی در پاریس در رابطه با دلایل عدم سفر حسن روحانی، رئیس‌ جمهور، گفت: «به دلیل فاصله کم سفری که قرار بود آقای روحانی به فرانسه داشته باشند، تقریبا پیش‌ بینی این بود که ایشان به این کنفرانس نمی‌ آیند، بعد از وقوع حملات پاریس هم برنامه سفر کنسل شد.

اولاند: ما منتظر سفر روحانی به پاریس هستیم

شرق: معصومه ابتکار در در نشست سران تغییرات آب و هوایی در پاریس در رابطه با دلایل عدم سفر حسن روحانی، رئیس‌ جمهور، گفت: «به دلیل فاصله کم سفری که قرار بود آقای روحانی به فرانسه داشته باشند، تقریبا پیش‌ بینی این بود که ایشان به این کنفرانس نمی‌ آیند، بعد از وقوع حملات پاریس هم برنامه سفر کنسل شد.

او گفت: چون قرار است سفر دوجانبه‌ ای را به مدت کوتاهی رؤسای‌ جمهور دو کشور پس از کنفرانس داشته باشند در نهایت منجر به آن شد که آقای روحانی در این کنفرانس حضور نداشته باشند. همین‌ طور در مراسم استقبال که من سلام آقای روحانی را به رئیس‌ جمهور فرانسه ابلاغ کردم آقای اولاند هم به من اعلام کرد ما منتظر سفر آقای روحانی به فرانسه هستیم و همچنین بر افزایش همکاری‌ های محیط‌ زیستی ایران و فرانسه تأکید و از آن استقبال کرد.

وی افزود: البته این را بگویم که عدم سفر رئیس‌ جمهور تأثیری بر موضوع محیط‌ زیست و همچنین دیدگاه‌ های دولت و شخص رئیس‌ جمهور نسبت به اهمیت‌ های بسیار زیاد محیط‌ زیست، نخواهد گذاشت. حدود یک ماه پیش هم که موضوع مشارکت ایران در کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ ای را داشتیم آقای روحانی به شکلی قوی از برنامه ایران حمایت کردند و حمایت خودشان را از این برنامه‌ ها برای مقابله با تغییرات اقلیمی و گرمایش زمین اعلام کردند که در این مدت هم برنامه ایران مورد تقدیر رهبران کشورهای زیادی قرار گرفت».  

 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24