Bourse24 Ads 261
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 281
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 264
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

فدراسیون فوتبال روز گذشته (چهارشنبه) در میان ناباوری، پیراهن‌های تیم ملی را رونمایی کرد؛ پیراهن‌هایی که مربوط به برند «جیووا» بودند و البته طراحی بسیار زشتی هم داشتند.

به گزارش عصر ایران؛ با این مقدمه، افزوده است: تعجب از این رونمایی به مدل رفتار فدراسیون فوتبال در ماه‌های اخیر بازمی‌گردد؛ فدراسیون فوتبالی که دوبار اعلام کرد با برند «آل‌اشپورت» تمدید کرده و ناگاه با شرکتی بسیار کوچک‌تر به توافق رسید.
جیووا یک برند ایتالیایی است. برند پوشاکی که تنها 8 سال از تاسیس شرکتش می‌گذرد. این شرکت نه‌تنها نام مشهوری در فوتبال ندارد، که تا امروز فقط یک تیم ملی دیگر را مجاب کرده که پیراهنش را بپوشد و این تیم مالت است. طراحی روی پیراهن تیم ملی ایران و زشتی طرح رونمایی شده البته یک تمام‌نما از شهرت و کیفیت جیووا است.

برندی که از ذوق قرارداد امضا شده و رونمایی لوگوی فدراسیون فوتبال را در صفحه اصلی و خبر اصلی سایت کار کرده است. البته که این شرکت ایتالیایی حق دارد خوشحال هم باشد؛ شرکتی که می‌تواند بدون کیفیت لازم و با قرارداد امضا شده برای اولین‌بار به جام جهانی راه پیدا کند.

این در شرایطی است که همه رقبای ایران در مراحل گذشته با کمپانی‌هایی مانند نایک و آدیداس به توافق رسیده‌اند و عجیب است که تیم ملی ایران باید لباسی با این کیفیت نخواستنی به تن کند. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید



پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 276
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 265
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 271
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 273
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 259
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24