Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی علت بسته شدن ۱۰ غرفه را در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران، تخلفات نمایشگاهی و عرضه کتاب‌های سایر ناشران عنوان کرد.

به گزارش مهر؛ علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که ساعت ۱۱ امروز سه‌شنبه – ۲۱ اردیبهشت ماه وارد شهر آفتاب محل برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب شده بود، پس از بازدید از بخش‌های مختلف نمایشگاه، در جمع خبرنگاران و در محل انتشارات سوره مهر، گفت: در این بازدید تعدادی از غرفه‌های ناشران را بازدید کردم که از جمله آن انتشارات سوره مهر است که جزو ناشران پرکار در حوزه مکتوب و دیجیتال است.

وی افزود: سال‌های گذشته به دلیل مشکلات ترافیکی که در سطح شهر به جهت برگزاری نمایشگاه کتاب ایجاد می‌شد، حضور در آن کمی سخت بود اما با انتقال نمایشگاه به فضای جدید، می‌بینیم که جمعیت بیشتری به این نمایشگاه آمده‌اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابراز خشنودی از اینکه به گفته او در حوزه فرهنگ مکتوب چنین نشاط و شادابی به وجود آمده است، در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در مورد علت بسته شدن ۱۰ غرفه به دلیل تخلفات نمایشگاهی در نمایشگاه امسال، گفت: این مسئله به خاطر اقدامات خارج از ضوابط نمایشگاه و عمدتاً به دلیل عرضه کتاب‌های سایر همکاران ناشرشان بوده است.

وی این مسئله را یک تخلف آشکار دانست و گفت: ما سال گذشته هم تعداد قابل توجهی از این ناشران را از حضور در نمایشگاه امسال محروم کردیم و امسال وارد نمایشگاه نشده‌اند.

جنتی تاکید کرد: اگر تخلفی در سطح عرضه یک کتاب غیرمجاز در نمایشگاه صورت بگیرد، می‌شود آن کتاب را از نمایشگاه جمع کرد اما اگر تخلفات سنگین‌تر باشد، کل غرفه‌ تعطیل می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سؤال خبرنگار مهر درباره تفاهمنامه واگذاری شهر آفتاب برای مکان نمایشگاه کتاب تهران و زمان امضای آن میان او و قالیباف، این‌گونه پاسخ داد: برای شما چه فرقی می‌کند که این تفاهمنامه کی امضا شود؟

وی در خصوص مشکلاتی که در زمینه تبلیغات و اطلاع‌رسانی در نمایشگاه امسال کتاب تهران وجود داشته است، گفت: بنای ما این است که در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب، تمام تبلیغات مربوط به فضای نمایشگاه، فرهنگی باشد و نه تجاری و یا غیرفرهنگی. بر این اساس فضاهای تبلیغاتی در مترو، داخل سالن‌ها، راهروها و سایر بخش‌های نمایشگاه، همگی مرتبط با مقوله فرهنگ است.

جنتی درباره علت عدم استقبال اعضای هیأت دولت از نمایشگاه کتاب و حاضر شدن تعداد کمی از آنها در شهر آفتاب، گفت: موضوع انتقال نمایشگاه کتاب شهر آفتاب به اطلاع اعضای هیات دولت رسیده است و من امیدوارم طی روزهای آتی اعضای کابینه بیشتر به نمایشگاه بیایند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24