Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

کارشناسان اقتصاد مسکن به فروشنده ها توصیه می کنند: برای فروش راحت و سریع ملک خود، از افزایش قیمت پیشنهادی، بیش از نرخ واحدهای فروش رفته در محل، خودداری کنند...

فروشنده های مسکن نرخ پیشنهادی را افزایش دادند؛ معاملات کاهش یافت

در هفته های گذشته از سال جاری، فروشنده های آپارتمان های مسکونی در تهران، نرخ پیشنهادی خود را در بنگاه های املاک ٥ درصد افزایش دادند و این موضوع با عکس العمل قابل انتظار متقاضیان خرید مواجه شد.

به گزارش خبرنگار بورس24 ،با افزایش قیمت پیشنهادی فروش مسکن در ٤٥ روز گذشته از سال ٩٥، حجم خرید و فروش ملک در تهران نصف شد و همزمان، قیمت قطعی واحدهای مسکونی نیز حدود ٨ درصد افت کرد. بنابراین مشخص می شود، طمع فروشنده ها و تصمیم غلط آنها به افزایش قیمت، نتوانست هدف اولیه مالکان از بابت فروش مسکن با قیمت بیشتر از سال گذشته را محقق کند. در مقابل، نتیجه عکس از این اقدام حاصل شد و نه تنها قیمت قطعی افزایش پیدا نکرد که با کاهش نیز مواجه شد.

در حال حاضر متوسط قیمت پیشنهادی فروش واحد مسکونی در تهران ١١ درصد بیشتر از قیمت قطعی یا همان قیمت آپارتمان های فروش رفته است. این فاصله در زمستان سال گذشته به کمترین حد یعنی معادل ٤ درصد رسید و نزدیک شدن قیمت پیشنهادی آپارتمان های در نوبت فروش به قیمت آپارتمان فروش رفته، باعث شد حجم معاملات خرید مسکن در تهران، ٢٠ درصد افزایش پیدا کند.کارشناسان اقتصاد مسکن به فروشنده ها توصیه می کنند: برای فروش راحت و سریع ملک خود، از افزایش قیمت پیشنهادی، بیش از نرخ واحدهای فروش رفته در محل، خودداری کنند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24