Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

رییس جمهور روحانی ظهر امروز و در جریان برنامه های سفر کرمان در یک نشست خبری شرکت کرد و به پرسش های نمایندگان رسانه ها پاسخ گفت. در این جلسه که به صورت زنده از شبکه خبر...

اظهارات روحانی درباره سرنوشت مینو خالقی: هنوز ناامید نیستم

فرارو: رییس جمهور روحانی ظهر امروز و در جریان برنامه های سفر کرمان در یک نشست خبری شرکت کرد و به پرسش های نمایندگان رسانه ها پاسخ گفت.

در این جلسه که به صورت زنده از شبکه خبر سیما پخش شد یکی از صریح ترین سوالات را نماینده مطبوعات استان مطرح کرد.

او با ذکر مثال مشخص «ابطال آرای مینو خالقی منتخب اصفهان» از رییس جمهوری خواست درباره اقدامی که در این زمینه انجام می دهد توضیحاتی ارایه کند و به اویادآور شد انتظار می رود دولت به شعارهای خود عمل کند نه آن که سال آینده نیز همین شعارها تکرار شود.

این خبرنگارهمچنین از رییس جمهوری پرسید: آیا دولت از شعارهای خود عقب نشسته است و اگر چنین نیست و هم چنان پی گیر است چرا برخی فرمانداران با این برنامه ها همسو نیستند؟

روحانی پاسخ داد: من از شعارها و برنامه های خود عقب ننشسته ام و درباره مثالی که ذکر کردید (ابطال آرای 200 هزار نفر از مردم اصفهان به مینو خالقی) نیز نظر خودم و دولت را هم در یک سخنرانی عمومی و هم در قالب نامه به وزارت کشور اعلام و تصریح کرده ام که روند قانونی باید مراعات شود. منتها بعضی از امور در اختیار دستگاه اجرایی نیست.

رییس جمهوری در ادامه گفت: البته هنوز ناامید نیستم و وزارت کشور در حال انجام اقدامات لازم است. نباید بگذاریم بدعتی گذاشته و قانون نقض شود که اگر چنین شود امید به آینده از دست می رود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24