Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

در حاشیه این مجمع مدیر مالی شرکت در پاسخ به سوال یکی از سهامداران در مورد پوشش عملکرد شرکت بیان کرد که در شرکت های لیزینگ به دلیل ماهیت عملکرد و تقاضایی که وجود دارد ۴٠ درصد از بودجه را برای شش ماه نخست و ۴٠ درصد را در شش ماه دوم می بینند. همچنین در مورد نیمه دوم نیز بیشتر پوشش را برای سه ماهه چهارم سال می بینند که تقاضا در آن افزایش می یابد. به همین دلیل نباید پوشش ۴٠ درصدی ولساپا در سه ماهه نخست را به کل سال تعمیم داد. وی افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از ٣۵ درصد از لیز دیده شده در بودجه پوشش داده شده و تقریبا توانسته اند بودجه را پوشش دهند...

۶ ماهه لیزینگ رایان سایپا چگونه خواهد بود...!؟

مجمع عمومی فوق العاده شرکت لیزینگ رایان سایپا به منظور تصمیم گیری برای افزایش سرمایه با حضور بیش از 58 درصد از سهامداران برگزار شد.آقای دکتر جمشیدی به عنوان رئیس مجمع و آقایان سعیدی و ندیمی به عنوان نمایندگان سازه گستر و سایپا به عنوان ناظر انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار بورس24 ،پیشنهاد اولیه شرکت افزایش سرمایه 212 میلیارد تومانی از محل مطالبات و آورده و 48 میلیارد تومان از محل سود انباشته بوده است که سازمان بورس به دلیل الزامات بانک مرکزی برای درنظرگرفتن ذخایر کافی برای تسهیلات اعطایی ولساپا، یا قسمت آورده و مطالبات موافقت گردید. بدین ترتیب با رای مجمع ، سرمایه شرکت با افزایش 88 درصدی از 240 به 452 میلیارد تومان از محل مطالبات و آورده نقدی سهامدارن افزایش یافت. به گفته خانم طهماسبی، مدیریت مالی شرکت، بدلیل زمانبر بودن ثبت افزایش سرمایه، آثار مالی این افزایش سرمایه از انتهای امسال و در سال مالی آتی بروز خواهد کرد. شرکت تعهد دارد تا این افزایش سرمایه را تا مجمع عادی سالیانه شرکت ثبت نماید.

در حاشیه این مجمع مدیر مالی شرکت در پاسخ به سوال یکی از سهامداران در مورد پوشش عملکرد شرکت بیان کرد که در شرکت های لیزینگ به دلیل ماهیت عملکرد و تقاضایی که وجود دارد 40 درصد از بودجه را برای شش ماه نخست و 40 درصد را در شش ماه دوم می بینند. همچنین در مورد نیمه دوم نیز بیشتر پوشش را برای سه ماهه چهارم سال می بینند که تقاضا در آن افزایش می یابد. به همین دلیل نباید پوشش 40 درصدی ولساپا در سه ماهه نخست را به کل سال تعمیم داد. وی افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از 35 درصد از لیز دیده شده در بودجه پوشش داده شده و تقریبا توانسته اند بودجه را پوشش دهند.

شایان ذکر است که شرکت لیزینگ رایان سایپا با برعهده گرفتن عملیات لیزینگ بخش بالایی از محصولات سایپا در دو سال گذشته توانسته است که روند مثبتی در سودآوری و افزایش قیمت سهام برای سهامدارانش به ارمغان بیاورد.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24