Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

اداره کل دیپلماسی رسانه‌ ای وزارت خارجه اعلام کرد که در دولت یازدهم هیچ کدام از املاک متعلق به وزارت امور خارجه در داخل و یا در خارج کشور در معرض فروش...

واکنش وزارت امور خارجه به یک شایعه: هیچ کدام از املاک وزارت خارجه در داخل و خارج را برای فروش نگذاشتیم / در آینده نیز چنین نمی کنیم

بورس24 : اداره کل دیپلماسی رسانه‌ ای وزارت خارجه اعلام کرد که در دولت یازدهم هیچ کدام از املاک متعلق به وزارت امور خارجه در داخل و یا در خارج کشور در معرض فروش قرار نگرفته است.

به گزارش فارس، اداره کل دیپلماسی رسانه‌ ای وزارت امور خارجه ایران روز یکشنبه گزارش‌ های منتشر شده در برخی از رسانه‌ ها مبنی بر دریافت مجوز فروش یکی از اقامتگاه‌ های اروپایی متعلق به ایران را رد کرد.

در این بیانیه آمده است: «در دولت یازدهم و در زمان وزارت آقای دکتر (محمد جواد) ظریف هیچ کدام از املاک متعلق به وزارت امور خارجه در داخل و یا در خارج کشور در معرض فروش قرار نگرفته است. همچنین تاکید می‌ شود که در آینده قابل پیش بینی نیز چنین تصمیمی اتخاذ نخواهد شد.»

روزنامه خراسان دیروز نوشته بود که «بر اساس پیشنهاد محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به مسئولان نهاد ریاست جمهوری که به تازگی با آن موافقت شده، مقرر شده با توجه به اختیارات اعطا شده به دولت بر اساس ماده ۱۱۵ قانون محاسبات عمومی، امکان فروش یکی از اقامتگاه‌های دیپلمات‌نشین کشورمان در یکی از شهرهای مهم اروپایی فراهم شود.»

به نوشته این روزنامه قرار است «وجوه حاصله طبق قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت به خزانه واریز و معادل آن در سقف اعتبارات مصوب برای تکمیل طرح تملک دارایی سرمایه ای نیمه تمام استفاده شود.»

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24