Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

فرهاد حنیفی در گفت و گو کوتاه با خبرنگار بورس ٢۴ ضمن تائید خروج از «وبانک» از حضور خداداد غریب پور مدیرعامل سابق پتروشیمی شازند در مدیریت گروه توسعه ملی به عنوان انتصابی حرفه ای یاد کرد و گفت:سکان «وبانک» به فردی مسلط به مسائل بازار سرمایه ، شرکت های تولیدی و پروژه ها سپرده شده است...

حنیفی از «وبانک» به دانشگاه رفت/اظهار نظری کوتاه درباره تغییرات

پس از گذشت یک ماه از استعفای فرهاد حنیفی از پست مدیریت عاملی سرمایه گذاری گروه توسعه ملی،هیات مدیره «وبانک» با این استعفا موافقت کرد و خداداد غریب پور مدیرعامل پتروشیمی شازند جایگزین وی در این پست شد.

به گزارش خبرنگار بورس24 ،در زمان حضور سه ساله فرهاد حنیفی در «وبانک» ارزش بازار این شرکت سرمایه گذاری در بورس 4 برابر (معادل 3100 میلیارد تومان) شد،سود شرکت 250 درصد رشد کرد و توزیع سود شرکت نیز با رشد 1300 درصدی مواجه شد.

او که با مدرک دکترای مدیریت مالی قبل از مدیریت «وبانک» عضویت در هیات مدیره بانک پارسیان و اقتصاد نوین و مدیر عاملی لیزینگ پارسیان را بر عهده داشت،در حال حاضر به عنوان استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد فعالیت خواهد کرد.

فرهاد حنیفی در گفت و گو کوتاه با خبرنگار بورس24 ضمن تائید خروج از «وبانک» از حضور خداداد غریب پور مدیرعامل سابق پتروشیمی شازند در مدیریت گروه توسعه ملی به عنوان انتصابی حرفه ای یاد کرد و گفت:سکان «وبانک» به فردی مسلط به مسائل بازار سرمایه ، شرکت های تولیدی و پروژه ها سپرده شده است.

گفتنی است،در کارنامه خداداد غریب پور، عضو هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت پتروشیمی شازند، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان (سیدکو)، عضو هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت توسعه کشت و صنعت ملی، عضو هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت صنایع گلستان دیده می شود.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • محسن نظری (همکار)
    محسن نظری (همکار)

    حنیفی یکی از بزرگترین مدیران اقتصادی با رویه و مدیریتی درست سعی در تبدیل سرمایه گذاریهای کم بازده وبانک به سرمایه گذاریهای پربازده داشت
    در صورتی که این مدیر توانمند چند سال دیگر در وبانک حضور می داشت سود وبانک و ارزش بازار شرکت چندین برابر شده و به یکی از هلدینگهای با نرخ ای پی اس بالا تبدلی میشد

    7 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24