Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

یک مقام ارشد نیروی هوایی از این حمله خبر داد.

ایسنا /یکی از مقام‌های ارشد نیروی هوایی انگلیس گفته است، جنگنده‌های تورنادو و تایفون انگلیس مستقر در پایگاه هوایی این کشور در قبرس پیش از عملیات اصلی نیروهای امنیتی عراق علیه داعش برای بازپس گیری موصل در ماه آتی میلادی دست به بمباران مواضع این گروه تروریستی زدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، سامی سامپسون، فرمانده نیروی هوایی سلطنتی انگلیس گفته است که نیروهای عراقی مطمئن هستند که می‌توانند موصل را از دست داعش پس بگیرند و جنگنده‌های انگلیسی نیز به پشتیبانی هوایی از این عملیات خواهند پرداخت. ما این کار را برای آنها اجرایی می‌کنیم.

وی ادامه داد: هشت فروند تورنادو و شش تایفون در روزهای اخیر برای از بین بردن مواضع داعش از پایگاه هوایی انگلیس در قبرس پرواز کرده‌اند تا راه را برای موفقیت نیروهای عراقی در موصل و بازپس گیری این شهر از دست داعش باز کنند.

مقام‌های آمریکایی نیز گفته‌اند که آنها انتظار دارند عملیات موصل در اکتبر سال جاری میلادی آغاز شود.

اما فرمانده نیروی هوایی سلطنتی انگلیس گفته است که حملات هوایی انگلیس علیه داعش آغاز شده است و مواضع این گروه تروریستی هدف قرار گرفته‌اند. ما این حملات را برای ضعیف کردن داعش در موصل و پیروزی بر آنها انجام دادیم. چنین درخواستی برای آزادسازی رقه در سوریه از دست داعش نیز داشته‌ایم اما تا زمانی که در این باره تصمیم گیری نشود، نمی‌توان کاری انجام داد. به نظرم استفاده از نیروی هوایی می‌تواند باعث تغییر بازی و اوضاع در زمین شود.

وی گفت: یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از نیروی هوایی جمع آوری اطلاعات است که می‌توان با استفاده از آنها مواضع پیچیده را شناسایی کرد و هدف قرار داد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24