Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

مدیر عامل بورس کالا می‌ گوید با افزایش قیمت دلار بازار مشتقه رونق گرفته و همین موضوع باعث بالا رفتن قیمت پایه برخی از کالاها شده است...

سلطانی نژاد: بالا رفتن قیمت دلار به بازار مشتقه رونق داد...

بورس24 : مدیر عامل بورس کالا می‌ گوید با افزایش قیمت دلار بازار مشتقه رونق گرفته و همین موضوع باعث بالا رفتن قیمت پایه برخی از کالاها شده است.

حامد سلطانی‌ نژاد در گفت‌ و گویی در پاسخ به اینکه افزایش قیمت دلار در این روزها چه تاثیری بر بازار مشتقه گذاشته است، اظهار کرد: قیمت دلار در بازار مشتقه خیلی تاثیر دارد. با بالا رفتن قیمت دلار، این بازار رونق گرفت. چرا که خاصیت بازار مشتقه این است که معمولا تلاطم‌ ها از بازار نقد را جذب می‌ کند.

وی درباره تاثیر افزایش قیمت دلار بر بازار کالایی نیز گفت: افزایش قیمت دلار باعث بالا رفتن قیمت پایه برخی از کالاها شد. البته این تاثیر آن قدری نبود که بخواهد شرایط بازار ما را کاملا تغییر دهد، ولی باعث افزایش ارزش معاملات شده است.

مدیر عامل بورس کالا درباره برگزاری مجمع عمومی شرکت‌ های سپرده گذاری آسیا و اقیانوسیه در ایران اظهار کرد: ما باید در نهادهای بین‌ المللی که با حوزه فعالیت خودمان مرتبط هستند عضویت داشته باشیم تا از اتفاق‌ هایی که در دنیا رخ می‌ دهد به صورت به روز آگاه باشیم و بتوانیم تبادل اطلاعات و دانش به دیگر کشورها انجام دهیم.

وی افزود: یک خاصیت این گردهمایی‌ ها این است که همه می‌ توانند با تکنولوژی روز آشنا شوند. مثلا در این روزها بحثblock chainدرباره مدیریت وثایق مطرح است. وثیقه‌ هامعمولا در کشورهای مختلف ساده هستند، ولی اخیرا با توجه به مطرح شدنbit coin(پول مجازی) سیستمblock chainمعرفی شده است که به تکنولوژی زنجیره بلوک معروف است.

مدیر عامل بورس کالا اضافه کرد: بر اساسblock chainشخص می تواند اعتباری داشته باشد و آن اعتبار بر اساس وجههآن شخصاست. اشخاص می‌ توانند با توجه بهاعتبارشان در دنیا، در بورس وثیقه بگذارند و سهام بخرند.

وی افزود: در نتیجه پول مجازی دنیا را متحول می‌ کند. حتی خیلی‌ ها فکر می کنند بر این اساس، مدل‌ های تجارت تغییر پیدا می‌ کند.block chain بحث مهمی در حوزه فعالیت‌ های شرکت‌ سپرده گذاری و مدیریت وثایق است که همه در دنیا روی این موضوع کار می‌ کنند.

منبع: ایسنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24