Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

استقلال دربی را ٣-٢ به نفع خود به پایان رساند...

استقلال ٣ - ٢ پرسپولیس / پیروزی منصوریان در دربی هیجان انگیز...

بورس24 : استقلال دربی را 3-2 به نفع خود به پایان رساند. 

فرشید اسماعیلی، علی قربانی و کاوه رضایی 3 گل استقلال را زدند پس از گلی که سروش رفیعی برای پرسپولیس زد و البته گل دقیقه آخری که سیدجلال حسینی به ثمر رساند.

به گزارش عصر ایران، پرسپولیس بازی را بسیار خوب شروع کرد . یاران برانکو در 4 دقیقه اول دیدار صاحب توپ بودند و حتی اجازه ندادند که آبی ها یک پاس به هم بدهند. نتیجه ی این مدل از بازی رسیدن به گل قرمزها در دقیقه 4 بازی بود.

پیش بینی می شد با گل زدن پرسپولیس استقلال نظمش را از دست بدهد و جلو بیاید و گل بیشتری بخورد اما پرسپولیس در اولین ضد حمله دقیقه 6 موفق نبود و گل دوم را نزد. پس از پرسپولیس نوبت استقلال بود که خودنمایی کند.

آبی پوشان تهران در دو دقیقه حساس روی اولین و دومین حمله خود جریان بازی را عوض کردند دقیقه 18 فرشید اسماعیلی با شوتی زیبا و دست نیافتنی بازی را مساوی کرد و دقیقه 20 قربانی با ضربه ی سر زیبا استقلال را پیش انداخت پس از این گل پرسپولیس دوباره تلاش زیادی برای گل زدن کرد.

قرمزها دو موقعیت خوب دیگر را هم از دست دادند اما دقیقه 44 نوبت کاوه رضایی بود که او هم یک گل زیبا بزند. استقلال سومین ضربه در چهارچوب را زد و گل سوم را صاحب شد. البته که این گل هم به زیبایی دو گل دیگر بود. استقلال دوگل را از جای خالی کامیابی نیا به ثم رساند و یک گل دیگر را هم در ضد حمله و از سمت راست.

پرسپولیس با شکست 3-1 نیمه اول را به رختکن رفت. نتیجه ای که بدبین ترین هوادارش هم تصور نمی کرد.حالا برانکو و پرسپولیس 45 دقیقه فرصت دارند که از شکست فرار کنند. آیا می توانند؟ پرسپولیس در نیمه دوم بازی حملات بسیار زیادی را برای جبران گل های خورده انجام داد حملاتی که همگی بی نتیجه بود. از دقیقه 60 بازی علی رضا منصوریان آرام آرام تیمش را دفاعی کرد و با تصمیم گیری هایی مناسب موفق شد بازی را کنترل کند.  

تک گل پرسپولیس هم در شرایطی به ثمر رسید که مهدی رحمتی بازی را به حاشیه کشیده بود. دروازه بان استقلال در صحنه ای روی زمین افتاد که با اعتراض حسینی مواجه شد او بلند شد و با جلال حسینی درگیر شد و در اثر این درگیری هر دو دو کارت زرد گرفتند. یک دقیقه بعد توپ ارسالی را جلال حسینی داخل دروازه کرد و وقتی که برای برداشتن توپ به داخل دروازه رفت به رحمتی خورد و زمین افتاد و رحمتی اخراج شد.

استقلال این بازی را پیروز شد و در کورس قهرمانی قرار گرفت و پرسپولیسی که 9 امتیاز با تراکتورسازی فاصله ایجاد کرده بود حالا 6 امتیاز با تیم دوم فاصله دارد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24