Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

مدیر عامل شرکت بورس در همایش فرصت های تأمین مالی از طریق بورس لندن گفت: تنوع خوبی در حوزه بازار سرمایه وجود دارد و این تنوع در بازار بدهی بیشتر است. تمام ابزارها توسط کمیته فقهی نیز مورد تایید است. توجه به توسعه بازار و ‌تامین مالی بایستی گسترش یابد...

اهمیت توسعه بازار و پیشرفت در حوزه تامین مالی...

بورس24 : تنوع خوبی در حوزه بازار سرمایه وجود دارد و این تنوع در بازار بدهی بیشتر است. تمام ابزارها توسط کمیته فقهی نیز مورد تایید است.

به گزارش خبرنگار بورس24 ، قالیباف اصل مدیر عامل شرکت بورس ضمن بیان این مطلب در ادامه گفت: توجه به توسعه بازار و ‌تامین مالی بایستی گسترش یابد.

پیشرفت در حوزه تامین مالی

وی ادامه داد: باید در حوزه تامین مالی پیشرفت کنیم و از ابزارهای متنوع نیز بهره بگیریم. حوزه تامین مالی در بازارهای بین المللی باید نیز گسترش یابد. سال گذشته پس از برجام افراد زیادی وارد کشور شدند که نیاز به تمرین و کمک مسئولین دارد.

او گفت: در همین راستا گام بزرگی برداشته شد و آن استانداردهای ای. اف. آر. اس بود.

وی تاکید کرد: طی صحبت های ما با دولت در نظر داریم تا تامین مالی خارجی از طریق اوراق بدهی و انتشار اوراق به ارز باشد وهمین اوراق در بورس لیست شود، که موجب اعتباردهی به اوراق خواهد شد.

به گفته او این موضوع مهندسی مالی نیاز دارد و دولت و نهادهای خارجی پیگیر این موضوع هستند. در نظر داریم، این مهم در ابتدا برای دولت و سپس برای سایر بنگاه های اقتصادی منتشر شود.

امضا تفاهم نامه با ۱۲ بورس 

وی تصریح کرد: ما سال گذشته با ۱۲ بورس تفاهم نامه امضا کرده ایم که با بورس استانبول جدی تر بوده و ادامه داراست.نماینده شرکت KPMG نیز گفت: الزامات IFRS منجر می شود تا سرمایه گذاران مختلف بتوانند در خصوص ورود یا عدم ورود تصمیم بگیرند.

او گفت: استانداردهای IFRS یک استاندارد ساده نیست. اجرایی کردن آن در ابتدا کمی سخت به نظر می رسد، اما برای ورود به بازارهای بین المللی لازم است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24