Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

محسن سرخو عضو شورای‌ شهر تهران گفت: با تداوم دولت‌ روحانی به‌ زودی شاهد برنامه‌ هایی برای رونق اقتصادی و تقویت آن خواهیم بود و پیش‌ بینی می‌ شود، رونق اقتصادی از نیمه‌ دوم سال‌ جاری آشکار شود...

عضو شورای‌ شهر تهران: رونق اقتصادی در پیش است / بایستی فرصتی به وجود آوریم، تا برنامه‌ های اقتصادی تکمیل شود

بورس24 : محسن سرخو عضو شورای‌ شهر تهران گفت: با تداوم دولت‌ روحانی به‌ زودی شاهد برنامه‌ هایی برای رونق اقتصادی و تقویت آن خواهیم بود و پیش‌ بینی می‌ شود، رونق اقتصادی از نیمه‌ دوم سال‌ جاری آشکار شود.

وی افزود: نامزدهای انتخابات ریاست‌ جمهوری، برنامه‌ های متفاوتی برای اقتصاد، سیاست و اجتماع دارند اما در برنامه‌ های دولت تدبیر و امید علاوه بر این ها ، تقویت آزادی‌ های فردی و اجتماعی نیز پیش بینی شده است.

عضو شورای‌ شهر تهران ادامه داد: دولت روحانی از میان ادامه وضع پیش آمده در اقتصاد بازمانده از دولت نهم و دهم که با رکود و تورم فزاینده مواجه بود، کنترل تورم را در اولویت برنامه‌ های خود قرار داد و حتی اقتصاد کشور را از رشد منفی در دولت نهم به رشد مثبت 8 درصدی در دولت‌ یازدهم متحول کرد.

او گفت: به عبارتی دولت روحانی اقتصادکشور را نجات داد. وی با اشاره به اینکه سال 92 (سال پایانی دولت‌ دهم) نرخ تورم به 42 درصد رسیده بود، گفت: این در حالی است که سال پایانی دولت‌ یازدهم تورم برای اولین‌ بار به همت تیم اقتصادی دولت در طول تاریخ انقلاب تک‌ رقمی شد.

عضو شورای‌ شهر تهران افزود: در دولت‌ های نهم و دهم با تزریق پول بدون پشتوانه، کشور را با مشکل مواجه کردند و این در حالی است که در دولت‌ روحانی، از طریق افزایش حقوق و دستمزد کارکنان و کارگران کوشیدند تا قدرت خرید بخش‌ هایی از جامعه را بیشتر کرده و در جهت رونق تولید گام بردارند.

وی گفت: با تداوم دولت‌ روحانی به‌ زودی شاهد برنامه‌ هایی برای رونق اقتصادی و تقویت آن خواهیم بود و پیش‌ بینی می‌ شود، رونق اقتصادی از نیمه‌ دوم سال‌ جاری آشکار شود.

او گفت: ما باید با انتخاب دوباره دولت تدبیر و امید و تداوم خدمت وی این فرصت را به وجود آوریم تا همه برنامه‌ ها و از جمله برنامه‌ های اقتصادی تکمیل شود.

منبع: ایلنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24