Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

در مجمع نیروترانس به ازای هر سهم ۵٠٠ ریال سود نقدی بین سهامداران تقسیم شد و این تقسیم سود حدود ٨٠ درصدی به تصویب مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت رسید.قیمت سهام نیرو ترانس به دلیل برخورداری از وضعیت بنیادی مناسب از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۶٠ درصد در بورس تهران رشد کرده است...

مصوبات مجمع پربازده ترین سهم برقی سال ٩۶

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت نیرو ترانس با حضور اکثریت سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی در شیراز برگزار شد.

به گزارش بورس24 ، در ابتدای برگزاری این جلسه اکبر گزین مدیرعامل شرکت گزارش هیئت مدیره را قرائت کرد و گفت: محصولات شرکت شامل کلید قطع و وصل ژنراتور، انواع بوشینگ خازنی، انواع ترانس های اندازه گیری و محصولات غیر ترانس بوده که در سال جدید روند فروش خوبی را نشان داده است.

وی ادامه داد: دستیابی به درآمد حدود 963 میلیارد ریال، نصب و راه اندازی کوره های بوشینگ خازنی در راستای اجرای افزایش ظرفیت تولید بوشینگ های خازنی 230 و 420 کیلوولت، نصب و راه اندازی سیستم ریخته گری رزین به منظور تولید محصولات جدید رزینی و افزایش ظرفیت تولید ترانس های اندازه گیری فشار متوسط و بهره برداری از پروژه نیروگاه شرکت فرعی توسعه آرمان شریف از جمله اقدامات شرکت در سال مالی مورد گزارش محسوب می شود.

وی افزود: در صورت وجود شرایط مساعد اقتصادی در کشور، اخذ وام و تسهیلات و پیش دریافت از مشتریان مهمترین منبع تامین مالی شرکت به شمار می رود.حال آن که در انتخاب سیاست تامین مالی باید تمامی موارد سنجیده شود، سیاست تامین مالی و اعتباری شرکت در سال مورد گزارش از طریق منابع مالی کوتاه مدت پیش دریافت از مشتریان بوده است.

وی با اشاره به برنامه های آینده شرکت عنوان کرد: از جمله برنامه های آتی می توان به دستیابی به میزان فروش محصولات بالغ بر 1016 میلیارد ریال، بهره برداری از خط تولید 4 مگاواتی فاز دوم شرکت فرعی نیروگاه برق مقیاس کوچک و افزایش ظرفیت آن به میزان 4 مگاوات جدید برای فاز سوم، احداث و بهره برداری از نیروگاه خورشیدی در شرکت فرعی توسعه نیروی آرمان شریف، انجام تدریجی تایپ تست محصولات، انتقال تکنولوژی تولید GIS در شرکت فرعی تامین قطعات و تجهیزات سرو نیرو شیراز و انجام مراحل افزایش سرمایه به منظور شرکت در سرمایه گذاری شرکت های فرعی به میزان 200 میلیارد ریال اشاره کرد.

در ادامه جلسه گزارش حسابرس قرائت شد و اظهار نظر مطلوب نسبت به صورت های مالی ارائه گردید.

امان ا... سروش مدیرمالی شرکت هم درباره مجمع امروز تاکید کرد: کلیه برنامه های شرکت مطابق با برنامه ریزی ها جلو می رود و خرید و فروش شرکت نیز متناسب با پیش بینی ها است، مطمئنا شرکت در جهت منافع سهامداران گام بر خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در سال جاری معاملات سهم با اقبال رو به رو شده بیان داشت: این موضوع به عرضه و تقاضای بازار مربوط است و شرکت «بنیرو» به تمامی تعهدات خود به سهامداران پایبند است. اقبال سهامداران هم می تواند نشان از ارزش بالای سهم باشد. شرکت نیرو ترانس طبق برنامه های خود پیش می رود.

در پایان جلسه نیز به ازای هر سهم 500 ریال سود نقدی بین سهامداران تقسیم شد و این تقسیم سود حدود 80 درصدی به تصویب مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت رسید.قیمت سهام نیرو ترانس به دلیل برخورداری از وضعیت بنیادی مناسب از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 60 درصد رشد کرده است.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24