Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

خبری از تکان بازار نیست، که نیست! معاون وزیر راه و شهرسازی در سخنانی گفت: پیش نشانه‌ های رونق در بازار مسکن دیده می‌ شود، و برآورد دقیق بازار مسکن را باید در یک ماه آینده اعلام کرد. او گفت: حال هم می‌ توان برآورد کرد که چه اتفاقی در بازار می‌ افتد و پیش بینی‌ ها ما این است که افزایش شدید قیمتی را در این بازار نخواهیم داشت...

واکنش معاون وزیر به سوالی درباره رونق بازار مسکن: نشانه‌ های رونق دیده می‌ شود، اما...

بورس24 : حامد مظاهریان در گفتگویی با اشاره به اینکه برآورد دقیق بازار مسکن را باید در یک ماه آینده اعلام کرد، گفت: با پایان ماه رمضان و شروع فصل نقل و انتقالات می‌ توان برآورد کرد که چه اتفاقی در بازار می‌ افتد و پیش بینی‌ ها در این است که افزایش شدید قیمتی را در این بازار نخواهیم داشت. 

وی با اشاره به اینکه پیش نشانه ‌های رونق در بازار مسکن دیده می ‌شود، گفت: افزایش تعداد مبایعه نامه ها، جواز ساختمانی و نیز افزایش ۵ تا ۶ درصدی خرید قیمت مسکن از نشانه‌ های رونق بازار مسکن است.

معاون وزیر راه وشهرسازی به بازار اجاره مسکن نیز اشاره کرد و گفت: فصل اجاره محدود است و باعث داغ شدن معاملات و خودخواهی حداکثری مالکان می‌ شود.

مظاهریان با اشاره به اینکه برآورد دقیقی از افزایش قیمت‌ های اجاره نداریم، گفت: با توجه به تعداد زیاد مسکن خالی در تهران، مالکان به این نتیجه رسیده اند که در این فصل واحد‌های خود را برای اجاره عرضه کنند، بنابراین قیمت‌ ها تغییر چندانی نمی ‌کنند. 

وی افزود: برآورد ما این است که حدود ۱۰ تا ۱۲ درصد افزایش قیمت اجاره معقول است و پیشنهاد بیشتر از این مطابق واقعیت بازار نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24