Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

مراسم آغاز به کار رسمی مرکز نوآوری و فناوری غدیر با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و دکتر غلامرضا سلیمانی مدیرعامل گروه شرکت های غدیر با هدف ایجاد بستر مناسب برای رشد و ظهور استارتاپ ها وتقویت اکوسیستم کسب و کارهای نوپا در کشور، برگزار شد.

چند رشته ای غدیر وارد رشته جدید شد ؛ آغاز به کار رسمی مرکز نوآوری و فناوری غدیر

بورس24 : مراسم آغاز به کار رسمی مرکز نوآوری و فناوری غدیر با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و دکتر غلامرضا سلیمانی مدیرعامل گروه شرکت های غدیر با هدف ایجاد بستر مناسب برای رشد و ظهور استارتاپ ها وتقویت اکوسیستم کسب و کارهای نوپا در کشور، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری غدیر، این مرکز با استفاده از مهندسی ارزش در جهت افزایش قابلیت اجرایی و همچنین ایجاد روشی جدید در حمایت از استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا، به معرفی طرح ها و ایده های کاربردی و نوآورانه به هلدینگ های تابعه شرکت سرمایه گذاری غدیر می پردازد تا با ایجاد شبکه، موجب توسعه، رشد و کمک به اقتصاد دانش بنیان شود.
در مراسم آغاز به کار وتبیین سیاست های اجرایی مرکز نوآوری و فناوری غدیر ( نوآفر)، غلامرضا سلیمانی مدیرعامل هلدینگ چندرشته ای غدیر، نقش و برنامه های دولت ها را در سیاست گذاری و حمایت معنوی از اجرای پروژه ها و طرح های بخش خصوصی مورد تاکید قرار داد و عزم جدی گروه غدیر بر حمایت و فعالیت در حوزه اقتصاد دانش بنیان را اشاره نمود.
در ادامه دکتر شیخ زین الدین معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری به تشریح نقش تسهیل گری و حمایتی معاونت علمی ریاست جمهوری در راستای سیاست های کلیدی و محوری خود به ایجاد شتابدهنده و سرمایه گذاران در این حوزه اشاره کرد و افزود: با همکاری شرکت سرمایه گذاری غدیر بعنوان بزرگترین هلدینگ چند رشته ای ایران در صنایع نیروگاهی، پالایشی و صنعتی می توان کسب و کارهای نوپا فراهم نمود و موجب ارزش افزوده برای شرکت غدیر شود.
معاون علمی و فناوری رییس جمهور نیز در این مراسم ضمن استقبال از ورود مجموعه سرمایه گذاری غدیر در حوزه دانش بنیان تاکید کرد: سرمایه گذاری بر روی کسب و کارهای نوآورانه که مهمترین دارایی آنها نیروی انسانی خلاق و بهره مندی مناسب از فرصت های موجود در بازار در بازارار است ؛ می تواند در توسعه ثروت آفرینی در جامعه موثر باشد.
وی با اشاره به اینکه تاکنون 6 مجوز صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر صادر شده است، برحضور بیش از پیش بخش خصوصی در توسعه فناوری و اقتصاد دانش بنیان تاکید نمود.
لازم بذکر است که فاز 1 مرکز نوآوری و فناوری غدیر (نوآفر) در فضایی بالغ 1000 مترمربع شروع به کار کرده است و درحال حاضر 300 تیم متقاضی 15 تیم انتخاب و دربخش شتابدهنده مستقر شده اند و متناسب با نیاز خود از خدمات این مجموعه بهره مند خواهند شد.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24