Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

یک توصیه به تیم اقتصادی دولت عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، گفت: باید بررسی ها بیشتری در زمینه حذف ارز مسافرتی صورت می گرفت و حداقل انجام این مهم باید با تامل بیشتری صورت می گرفت...

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: حذف ارز مسافرتی شتاب زده بود / به کمی تامل نیاز داشتیم / این اقدام تاثیر روانی خود را خواهد گذاشت

بورس24 : علی کاظمی بابا حیدریدر گفت و گویی در خصوص در خصوص حذف ارز مسافرتی گفت: به دلیل اینکه حضور و سفر ایرانی ها به خارج از کشور می تواند به معرفی ظرفیت های کشور منتهی شود، بنابراین باید تسهیلاتی برای سفر خارجی وجود داشته باشد. 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: باید بررسی ها بیشتری در زمینه حذف ارز مسافرتی صورت می گرفت و حداقل انجام این مهم باید با تامل بیشتری صورت می گرفت.

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیاردر مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش قیمت ارز در مدت اخیر گفت: باید توجه داشت، تاثیرات روانی برخی سیاست ها و اقدامات اقتصادی در جامعه ملموس است.

کاظمی افزود: تجربه بیانگر این است معمولا بازارهای مختلف در کشور نسبت به افزایش قیمت ارز یا حامل های انرژی واکنش نشان می دهد، به نحوی که حتی تاثیرات روانی بیشتر از بعد اقتصادی موضوع است.

وی ادامه داد: متاسفانه با وجود اینکه نوسانات نرخ ارز تاثیری در قیمت برخی کالاها تاثیری ندارد، اما برخی از سوء استفاده کنندگان با صعودی شدن قیمت ارزی مانند دلار ، تلاش می کنند، کالاها را با قیمت گرانتر به فروش برسانند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: تیم اقتصادی دولت باید به نحوی بازار را مدیریت کند که بعد از اجرای سیاست های اقتصادی، فشاری به اقتصاد خانوارها برای تامین کالاهای اساسی وارد نشود.

منبع: خانه ملت 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24