Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

حسام الدین جعفری ،مشاور مدیر عامل «های وب »در خصوص معاملات دو روز اخیر سهام «های وب» که با حاشیه هایی روبه رو شد به خبرنگار بورس ٢۴ گفت: روز گذشته ١میلیون و۶٢٨هزار سهم معامله گردید که از این میزان ٨٠٠هزار سهم به نام یک کد معاملاتی بوده است. اما تمام ٨٠٠هزار سهم در روز جاری توسط خریدار دیروز ، در بازار عرضه شد...

معاملات «های وب» ابطال شده...؟بلی / کدام معامله...!؟

دقایقی پیش خبری در شبکه های مجازی منتشر شد مبنی بر این که معاملات امروز و دیروز «های وب» ابطال شده است.

خبرنگار بورس24 بلافاصله این گمانه زنی را پیگیری کرده است و این پیگیری ها نشان می دهد که معاملات ابطال شده مربوط به روز جاری است.

حسام الدین جعفری ،مشاور مدیر عامل «های وب »در خصوص معاملات دو روز اخیر سهام «های وب» که با حاشیه هایی روبه رو شد به خبرنگار بورس24 گفت: روز گذشته 1میلیون و628هزار سهم معامله گردید که از این میزان 800هزار سهم به نام یک کد معاملاتی بوده است. اما تمام 800هزار سهم در روز جاری توسط خریدار دیروز ، در بازار عرضه و معامله شد و موضوع ابطال مربوط به این معامله نبوده و نیست.

وی گفت: البته اتفاق دیگری که در روز جاری رخ داد مربوط به خرید یک میلیون و 200 هزارسهم های وب از چهار کد حقیقی و حقوقی بود که باعث شد به دستور ناظر بازار کل معاملات امروز سهام «های وب »به میزان 1میلیون و 600هزار سهم ابطال گردد. به گفته وی ، معامله دیروز از زمان بازار گذشته بود و به همین دلیل قابل ابطال نبود اما معامله امروز ابطال گردید. درواقع هر معامله در همان روز جلسه معاملاتی قابل ابطال است.

وی گفت: این موضوع نشان داد که نرم افزار های بورس و سیستم آن دچار ایراد است.از مسئولین بورس انتظار داریم که این مساله را به صورت شفاف اطلاع رسانی کند  تا شائبه ای در مورد های وب وجود نداشته باشد.

گفتنی است ، نماد «های وب» از بدو عرضه در روز چهارشنبه تاکنون با حاشیه های زیادی همراه بوده است و روز گذشته معامله 800 هزار سهم این شرکت توسط یک کد معاملاتی خریداری شده بود که با حاشیه های زیادی همراه بود.

امروز هم شنیده شد که برخی مسئولین از «های وبی» ها خواسته اند برای جلوگیری از تکرار خرید سهم توسط کدهای خاص سهمی توسط آن ها عرضه نشود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24