Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مشاور مدیرعامل «های وب» دقایقی پیش به قاصدک بورس ٢۴ خبر داد که طی دو روز آینده نیز هر روز ١٠میلیون سهم دیگر برای ایفای قول و تعهد خود عرضه خواهد نمود تا علاوه بر یک درصد کارکنان ١٠٪‏ تعهد خود را به بازار عرضه کرده باشد. در خصوص عرضه بیش از این مقدار نیز شرکت برنامه ندارد...

آخرین خبر از سهم پر طرفدار «های وب» / عرضه ها تمام شد!

بورس24 : سهام شرکت « جنجالی» شرکت «های وب» طی دو روز آینده نیز عرضه خواهد شد ، اما در خصوص عرضه بیش از این مقدار شرکت برنامه ای ندارد. برای خرید سهام این شرکت دو روز بیشتر زمان باقی نیست!!!!

حسام الدین جعفری، مشاور مدیر عامل شرکت « های وب» در خصوص ادامه عرضه های این شرکت به خبرنگار بورس24 گفت: شرکت «های وب» پس از عرضه اولیه موفق که رکورد تعداد خریداران را به خود اختصاص داد و طی آن ٩٪‏از سهام خود را به بازار و ١٪‏را به صورت ترجیحی به کارکنان واگذار کرد.

وی ادامه داد: طی روزهای معاملاتی گذشته با استقبال بی نظیری از سوی اهالی بازارسرمایه مواجه شد، در روزهای معاملاتی سپری شده روزانه مقادیری سهام از سوی سهامدار عمده عرضه شد، با توجه به استقبال گسترده، درخواست های متعدد و مکرر خرید از سوی علاقه مندان به این سهم وهمچنین درخواست بورس مبنی بر عرضه یک درصد دیگر از سهام، سهامدارعمده شرکت «های وب» تا امروز حدود ٢٠میلیون سهم عرضه نموده است.

جعفری با بیان این که عرضه ها به پایان خود نزدیک شده ، گفت: طی دو روز آینده نیز هر روز ١٠میلیون سهم دیگر برای ایفای قول و تعهد خود عرضه خواهد نمود تا علاوه بر یک درصد کارکنان ١٠٪‏ تعهد خود را به بازار عرضه کرده باشد. در خصوص عرضه بیش از این مقدار نیز شرکت برنامه ندارد.

به گفته وی ، همچنین در یک اقدام نادر، سهامدارعمده «های وب» وجوه ناشی از فروش سهام را به شرکت به صورت قرض الحسنه و بدون کارمزد قرض داده است تا شرکت در فعالیت های جاری خود از این منابع بهره مند شود.

وی افزود: این اقدام نشان از حسن نیت، تلاش و تعهد سهامدار عمده برای توسعه و تعالی شرکت و حفظ منافع شرکت و به طبع آن منافع سهامداران، دارد. این اقدام الگوی مناسبی برای سایر شرکت ها در بهره مندی از مواهب بورس و صیانت از منابع مالی بازار سرمایه است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • نیما دزیانی
    نیما دزیانی

    پس چرا به جای ده میلیون ، پنجاه میلیون سهم عرضه شد ؟

    6 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24