Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

شاخص بازار سهام به قله تاریخی خود رسید مسعود کرباسیان شب گذشته در برنامه گفتگوی ویژه خبری در سخنانی گفت: بنده به عنوان وزیر اقتصاد خود را مسول حفظ ارزش پول ملی می دانم و به مردم اطمینان می دهم که دولت به دنبال جذب منابع مالی از محل افزایش نرخ ارز نیست. او ادامه داد: تصمیم داریم تا یک ماه آتی هم نماد بسته ای نداشته باشیم و برنامه ای داریم مشکل، اما...

وزیر اقتصاد در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه ۲: نمی خواهیم از محل افزایش نرخ ارز منافع مالی جذب کنیم / مجامع بانک ها برگزار می شود همه، انشالله / نماد بسته در بورس خاطره می شود

بورس24وزیر اقتصاد در برنامه گفتگوی ویژه خبری شب گذشته در سخنانی گفت: نده به عنوان وزیر اقتصاد خود را مسول حفظ ارزش پول ملی می دانم و به مردم اطمینان می دهم، دولت به دنبال جذب منابع مالی از محل افزایش نرخ ارز نیست. 

او ادامه داد: تصمیم داریم تا یک ماه آتی نماد بسته ای نداشته باشیم و برنامه داریم مشکل. می خواهیم مسئله ۱۴شرکتی که نماد آنها بسته است را حل کنیم. مجامع بانک ها در حال برگزاری است و انشالله طی چند هفته آتی همه مجامع بانک ها برگزار خواهد شد.

وی افزود: بانک ها طی سال گذشته تاکنون بیش از ۱۵هزار میلیارد تومان از اموال مازاد خود را فروخته اند. بانک های ملی و تجارت لیست اموال مازاد خود را داده اند و سپه نیز در حال نهایی سازی گزارش خود است. سایر بانک ها را نیز ملزم کرده ایم به سرعت گزارش دهند. 

وی تصریح کرد: شاخص بازار سهام طی مدت اخیر توانست به قله تاریخی خود برسد. طی ۱۰۰روز فعالیت دولت شاخص کل ۱۱درصد رشد داشته و طی این مدت هیج نوسان جدی نداشته است.

به گفته او از ابتدای سال ۹۶ تاکنون بیش از ۳۳هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه سال پیش بیش از ۶۰درصد رشد داشته است.

منبع: کانال اطلاع رسانی وزیر اقتصاد 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24