Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

شاید که بیاید، باران شاید! نتایج پیش بینی کیفیت هوا نشانگر برقراری شرایط کیفی هوای ناسالم برای همه افراد جامعه طی امروز است و پیش‌ بینی می شود تا فردا (۳۰ آذر ماه) شرایط کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در آستانه شرایط ناسالم برای همه اقشار جامعه قرار داشته باشد. با تداوم این شرایط در روز جمعه (اول دی ماه) در برخی ساعات آغازین روز بارش پراکنده و خفیف باران و وزش باد موثر انتظار می رود...

نفس کشیدن سخته...

بورس24 : نتایج پیش بینی کیفیت هوا نشانگر برقراری شرایط کیفی هوای ناسالم برای همه افراد جامعه طی امروز است و پیش‌ بینی می شود تا فردا (۳۰ آذر ماه) شرایط کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در آستانه شرایط ناسالم برای همه اقشار جامعه قرار داشته باشد. 

مدیر واحد مدل‌ سازی و پیش‌ بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: نتایج پیش بینی کیفیت هوا نشانگر برقراری شرایط کیفی هوای ناسالم برای همه افراد جامعه طی امروز است و پیش‌ بینی می شود تا فردا (۳۰ آذرماه) شرایط کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در آستانه شرایط ناسالم برای همه اقشار جامعه قرار داشته باشد. 

حسین شهبازی در گفت و گویی افزود: بر اساس نتایج پارامترهای هواشناسی پیش‌ بینی شده برای ایستگاه مهرآباد، با تداوم شرایط جوی پایدار طی امروز در بیشتر ساعات روز وزش باد آرام تا ۲ متربرثانیه انتظار می رود. 

او گفت: این شرایط فردا (۳۰ آذر ماه) کما بیش تداوم خواهد داشت و به‌ تدریج از بعد از ظهر بر میزان ناپایداری جوی افزوده می‌ شود و برای برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۴ متر بر ثانیه پیش بینی می شود.

وی در ادامه گفت: با تداوم این شرایط در روز جمعه (اول دی ماه) در برخی ساعات آغازین روز بارش پراکنده و خفیف باران و وزش باد موثر انتظار می رود.

مدیر واحد مدل‌ سازی و پیش‌ بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران افزود: میانگین شاخص کیفی هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۰ و ناسالم برای همه افراد بود.

به گفته وظیفه دما طی روزهای پایانی هفته به طور نسبی افزایش می یابد.

منبع: ایسنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24