Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

از این پرسش و پاسخ، لذت برده و می برم / همیشه هم شما را قانع کردم! وزیر راه و شهرسازی گفت: از هر درد و رنجی که برای مردم پیش آمده فارغ از اینکه تقصیر و قصوری به من و همکارانم وارد باشد، از مردم پوزش می خواهم و...

آخوندی در جلسه استیضاح: مردم بپذیرند، معذرت من را بابت همه درد و رنج ها / مهم تر از جان و ایمنی مردم هیچ چیزی نیست، هیچی...

بورس24 : وزیر راه و شهرسازی گفت: از هر درد و رنجی که برای مردم پیش آمده فارغ از اینکه تقصیر و قصوری به من و همکارانم وارد باشد، از مردم پوزش می خواهم. 

عباس آخوندی طی سخنانی در جلسه رسیدگی به طرح استیضاح خود با بیان اینکه این سومین بار است که برای استیضاح به مجلس آمده ام، گفت: تاکنون چند بار نیز برای پاسخ به طرح سوال نمایندگان در مجلس حاضر شده ام. در همه ادوار گذشته توضیحات من قانع کننده بود و این بار هم بر مبنای آمار، توضیحات کارشناسی و اطلاعات، آنچه اتفاق افتاده را توضیح می دهم.

وی افزود: من همواره از این پرسش و پاسخ لذت برده و می برم، مردم سالاری و دموکراسی یعنی همین که همواره امکان پرسشگری از مسئولان فراهم شود و مسئولان باید به مردم پاسخ دهند.

آخوندی ادامه داد: من نه تنها گله ای ندارم، بلکه از حضور در مجلس خوشحال هستم و خود را موظف به پاسخگویی به مردم و نمایندگان مردم می دانم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه آغاز استیضاح من بر اساس سقوط هواپیما در منطقه دنا بود، اظهار کرد: اولا به خانواده جانباختگان و مردم تسلیت می گویم و بابت کاستی ها و کمبودها از ملت عزیز پوزش می خواهم.

آخوندی یادآور شد: آقای زارع می داند ما در فرودگاه یاسوج هزینه کرده بودیم و قرار بود در دهه فجر برای افتتاح این طرح ها به یاسوج برویم که متاسفانه سانحه سقوط هواپیما اتفاق افتاد.

وی افزود: بی شک حوادث اخیر نگرانی هایی برای مردم ایجاد کرد که این نگرانی ها به حق است. چرا که مهمتر از جان و ایمنی مردم چیزی نیست. من در مقام توجیه یا فرافکنی نیستم. مسئول صادق باید مسئولیت کاری را که بر عهده دارد بپذیرد و پاسخگو باشد. از هر درد و رنجی که برای مردم پیش آمده فارغ از اینکه تقصیر و قصوری به من و همکارانم وارد باشد، از مردم پوزش می خواهم.عذرخواهی برای مسئولان باعث افتخار است.

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: باید به اتفاقات و سوانح نگاه فرآیندی داشته باشیم و اطلاعات را به درستی به مردم بگوییم، حمل و نقل یک سیستم پیچیده و باز است و میلیون ها نفر در آن اعم از تولیدکننده و میلیون ها نفر راننده گرفته تا پلیس و هلال احمر درگیر حمل و نقل ایمن هستند. بنابراین در سوانح از یک عامل بحث نشده و از مجموعه عوامل بحث می شود.

آخوندی خاطرنشان کرد: برای کم شدن سوانح باید اولا فرآیندی نگاه کنیم و ثانیا اطلاعات را بدون تغییر به مردم بدهیم.

وزیر راه و شهرسازی سپس موضوع بارش برف بهمن ماه و مشکلات پس از آن را تشریح کرد و گفت: در حوزه تهران و اطراف آن در بهمن ماه ۳۲ سانتیمتر برف در منطقه مهرآباد بارید. در فرودگاه امام ۷۰ سانتیمتر برف همراه با کولاک و دمای منفی ۱۲ درجه اتفاق افتاد. در کرج ۳۳ سانتیمتر برف با دمای منفی ۱۳ درجه رخ داد. آیا می شد، جاده ها و فرودگاه ها را در این شرایط عملیاتی نگه داشت. نمی شد.  

منبع: مهر 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24