Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

خبری خوب برای استارتاپ های بورسی / حمایت از کسب و کارهای نوپا کلید خورد با هدف ایجاد همکاری و هم‌ افزایی در ارائه خدمات و اجرای پروژه‌ های مشترک علمی پژوهشی و کاربردی در زمینه‌ کسب و کارهای نوپا (استارتاپ های) فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بازار سرمایه، «بین تفاهم نامه» و همکاری مشترک میان شرکت شتاب دهنده ستارگان فارابی و شرکت رایان بورس، منعقد گردید، که بر این اساس…

رونمایی از یک فرهنگ سازی مدرن در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

بورس24 : «بین تفاهم نامه» و همکاری مشترک، میان شرکت شتاب دهنده ستارگان فارابی و شرکت رایان بورس، در نمایشگاه بورس بانک و بیمه منعقد گردید و روح الله دهقان، مدیرعامل رایان به عنوان نماینده - شرکت رایان بورس و پویا ضیائی کندری، مدیر عامل شتاب دهنده به عنوان نماینده شرکت شتاب دهنده ستارگان فارابی، جهت پیش برد مفاد تفاهم نامه معرفی شدند.

خبری خوب برای استارتاپ ها

خبرها حاکی از آن است، که هدف طرفین از تنظیم و اجرای این تفاهم‌ نامه، ایجاد همکاری و هم‌ افزایی در ارائه خدمات و اجرای پروژه‌ های مشترک علمی پژوهشی و کاربردی در زمینه‌ کسب و کارهای نوپا (استارتاپ های) فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بازار سرمایه خواهد بود.

و اهمیت موضوع...

بر اساس این گزارش، موضوع این تفاهم‌ نامه، نیز در زمینه همکاری ضابطه‌ مند، بین شتاب دهنده از یک سو و رایان از سوی دیگر، جهت اجرای پروژه‌ های پژوهشی - فنی، خدماتی، آموزشی و اجرایی در زمینه ‌های استارتاپ های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بازار سرمایه و استفاده از پتانسیل‌ های طرفین خواهد بود.

4 فرمان توافق

این تفاهم نامه، همچنین بر همکاری در زمینه، مشاوره، انتقال و تولید فناوری؛ آموزش تخصصی منابع انسانی؛ ترویج، توسعه و فرهنگ سازی و حمایت از پروژه ها و ایده های متقابل جهت سرمایه گذاری، تاکید خواهد داشت.

کمیته 6 نفره

در ادامه این تفاهم نامه اولیه عنوان شده، به منظور پیش برد اجرای مفاد این تفاهم ‌نامه کمیته‌ ای متشکل از ۶ نفر با عنوان «کمیته هماهنگی» تشکیل می‌ شود و هر یک از طرفین تفاهم نامه، سه نفر را جهت عضویت در این کمیته تعیین و اعلام می‌ نمایند.

لازم به ذکر است، اعضای این کمیته نیز در جلساتی که با هماهنگی طرفین برگزار می ‌شود، حضور یافته و تصمیمات پس از تصویب برای اقدامات بعدی به اطلاع طرفین می ‌رسد.

قراردادها، هر یک جدا، جدا

برای هر مورد همکاری، نیز قرارداد جداگانه ‌ای طبق مقررات مربوطه، منعقد می ‌شود، که در آن سهم هر یک از طرفین در جهت تأمین زیر ساخت های فنی، زمینه های همکاری، میزان و نحوه بهره ‌مندی از نتایج و سایر حقوق و تعهدات مشخص می‌ گردد.

تعهد مالی نداریم

همچنین این تفاهم‌ نامه به هیچ نحو تعهد مالی در هیچ زمینه ای برای طرفین ایجاد نخواهد کرد.

گفتنی است، این تفاهم نامه از تاریخ امضای آن، به مدت 2 سال دارای اعتبار خواهد بود، که در صورت توافق طرفین، این مهم قابل تمدید است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24