Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

دیگه وقت رفتنه! معاون شرکت بورس با اشاره به شرکت‌ هایی که گزارشگری مناسبی بابت شفاف‌ سازی ندارند، اعلام کرد که احتمالا سرمایه‌ گذاری ملت از بورس لغو پذیرش می‌ شود. او ادامه داد: ما می رویم، به سمتی که این آمار را صفر کنیم و همه شرکت ها گزارش‌ دهی به موقع داشته باشند...

معاون شرکت بورس: سرمایه‌ گذاری ملت از بورس لغو پذیرش می‌ شود، به احتمال زیاد / خیلی هم زود / آمار اینگونه شرکت ها را صفر می کنیم

بورس24 : معاون شرکت بورس با اشاره به شرکت‌ هایی که گزارشگری مناسبی بابت شفاف‌ سازی ندارند اعلام کرد که احتمالا سرمایه‌ گذاری ملت از بورس لغو پذیرش می‌ شود.

در سال های گذشته تعدادی از شرکت ها به دلایل مختلف از بورس اخراج شده‌ اند، در حال حاضر نیز تعدادی از نمادهای بورسی احتمال دارد از بورس لغو پذیرش شوند.

در آخرین واکنش ها معاون شرکت بورس تهران در گفت‌ و گویی با بیان اینکه تعدادی از شرکت ها احتمال دارد از بورس خارج شوند، گفت: چهار شرکت وجود دارد که احتمال اخراج آن ها از بورس زیاد است.

به گفته او دو شرکت از آن چهار شرکت خودرویی هستند. همچنین یکی از شرکت‌ هایی که احتمالا در آینده نزدیک از بورس خارج می‌ شود، سرمایه‌ گذاری ملت است.

وی درباره دستورالعمل جدید توقف و بازگشایی نمادها اظهار کرد: ما در روز اول اجرایی شدن این دستور العمل ۱۰۴ شرکت مشمول تعلیق داشتیم و همه گزارش‌ دهی شان تاخیر داشت، ولی امروز این تعداد به ۵۰ رسیده است.

او ادامه داد: ما می رویم به سمتی که این آمار را صفر کنیم و همه شرکت ها گزارش‌ دهی به موقع داشته باشند.

سابقا نیز حسن قالیباف اصل گفته بود که سه یا چهار شرکت پتانسیل خروج از بورس دارند که آن‌ ها را به هیات پذیرش معرفی کردیم؛ قرار است، برنامه‌ هایشان را بدهند و درباره آنها تصمیم‌ گیری کنیم.

منبع: ایسنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24