Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بورس ٢۴ : مدیرعامل فرابورس ایران از ارائه درخواست کتبی ورود سهام شرکت پدیده شاندیز به فرابورس خبر داد و گفت: این درخواست در یک ماه گذشته در جلسات کارشناسی و مدیریتی و با حضور مدیران و کارشناسان پدیده در فرابورس مورد بررسی قرار گرفت و گزارشات کارشناسی آن به سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال شد. امیر هامونی با بیان این که موضوع وضعیت سهام پدیده و ورود آن به بازار سرمایه همچنین در جلسات کارشناسی مفصلی در سازمان بورس و اوراق بهادار به بحث گذاشته شد، افزود: این موضوع در هیات مدیره سازمان بورس بررسی و رویکردها برای چگونگی ورود سهام پدیده به بازار سرمایه تعیین و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

سرانجام سهام «پدیده» چه می شود...!؟

بورس24 : مدیرعامل فرابورس ایران از ارائه درخواست کتبی ورود سهام شرکت پدیده شاندیز به فرابورس خبر داد و گفت: این درخواست در یک ماه گذشته در جلسات کارشناسی و مدیریتی و با حضور مدیران و کارشناسان پدیده در فرابورس مورد بررسی قرار گرفت و گزارشات کارشناسی آن به سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال شد.

امیر هامونی با بیان این که موضوع وضعیت سهام پدیده و ورود آن به بازار سرمایه همچنین در جلسات کارشناسی مفصلی در سازمان بورس و اوراق بهادار به بحث گذاشته شد، افزود: این موضوع در هیات مدیره سازمان بورس بررسی و رویکردها برای چگونگی ورود سهام پدیده به بازار سرمایه تعیین و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

مدیرعامل فرابورس ایران عملیاتی کردن معاملات سهام پدیده شاندیز را در بازار سرمایه کشور در راستای کمک به حل مساله این شرکت و امکان نقدشوندگی سهام سهامداران خواند و گفت: این شرکت با مسائل مختلفی روبه‌رو بوده است و در حال حاضر شرایط کلی و عمومی ورود این سهم به بازار فرابورس فراهم شده ولی در عین حال مباحث فنی و حقوقی آن نیز باید در هماهنگی با شرکت پدیده و دستگاه‌های حاکمیتی مرتبط با این مجموعه حل و تعیین تکلیف شود.

هامونی با اشاره به اسناد، مدارک و مکاتبات اخیر شرکت پدیده، دادستان و استاندار خراسان رضوی افزود: این اسناد و مدارک بررسی شده و به زودی الزامات قانونی، ملاحظات و راهکارهای عملیاتی مدنظر در خصوص ورود سهام پدیده شاندیز به بازار سرمایه کشور به آنها اعلام خواهد شد.

مدیرعامل فرابورس ایران ابراز امیدواری کرد : با فراهم شدن زمینه اجرایی پیشنهادها و راهکارهایی که فرابورس مطرح می‌کند، به زودی شاهد ورود شرکت پدیده به بازار سرمایه کشور و حل مشکلات سهامداران این مجموعه باشیم.

منبع : سنا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24