Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

دوره پیش رو ، دوره سختی برای کشور است . افرادی که وارد اتاق می شوند باید بدانند که جنگ اقتصادی سختی پیش رو دارند . آیا توان این را دارند تا با دست خالی در برابر توپ و تانک اقتصادی دشمن ، دوام بیاورند ؟ افرادی که وارد اتاق می شوند باید آن قدر شهامت داشته باشند تا روی زمین مین گذاری شده بخوابند ، آن هم مین های اقتصادی کار گذاشته شده و راه را برای دیگران باز کنند... نماینده های بخش خصوصی باید انقلابی واقعی باشند و نسبت به میهن خود تعصب داشته باشند . نماینده ای که دو تابعیتی است نمی تواند به شرایط سخت مردم فکر کند...

کاندیدای جوان اتاق بازرگانی : باید خود را برای خوابیدن روی مین آماده کنیم!

بورس24 : به زودی دوره هشتم اتاق بازرگانی به پایان می رسد و فصل نهم این اتاق با تیم جدید ، آغاز به فعالیت خواهد نمود. طبق آنچه اعلام شده،در اسفند سال جاری شاهد برگزاری انتخابات دوره نهم اتاق‌های بازرگانی در سراسر کشور هستیم.

انتخابات دوره نهم در قیاس با دوره هشتم تفاوت هایی دارد و این است که، در دوره پیش رو برخلاف دوره هشتم اتاق ، پنج گروه «ائتلاف برای فردا»، «ائتلاف بزرگ»، «خواستاران تحول»، «کانون کارآفرینان توسعه‌گرا» و «پیشگامان وفاق» برای سکانداری اتاق‌ها به مبارزه پرداختند ، اما تا به این لحظه ائتلاف ها و گروه های انتخاباتی آن انسجام سابق را ندارند.

در این دوره هیچ گروه منسجم یا قدیمی به‌صورت رسمی و در قالب یک تیم به دنبال کسب کرسی‌های پارلمان بخش‌خصوصی نبوده است.

بسیاری از ثبت‌نام‌شدگان در این دوره معمولا به‌صورت انفرادی، برگه‌های ثبت‌نام خود را پر کردند. از سوی دیگر خبری از گروه‌هایی که با میتینگ‌ها، نشست‌ها و گردهمایی مختلف، پیش از ثبت‌نام به دنبال جلب رضایت فعالان و کسب آرای بیشتر بودند، مثل سابق نیست.

نکته مهم این است که، در این دوره جوانان با شهامت در عرصه بخش های خصوصی پیش آمده اند و پرچم این دوره را در دست گرفته اند. در همین رابطه بورس24 ، با مرتضی علی پور،کارشناس بازرگانی و یکی از کاندیداهای اتاق بازرگانی در خصوص انتخابات اتاق بازرگانی و حضور جوانان در انتخابات بخش خصوصی گپ و گفتی داشته است.

دوره نهم انتخابات اتاق را چگونه ارزیابی می کنید؟

در دوره نهم انتخابات اتاق تهران ، جوانان ، شهامت این را پیدا کرده اند که وارد بخش خصوصی شوند.

تجربه حضور در این انتخابات را چگونه می بینید؟

به عنوان یک جوان ، احساس کردم که باید در این دوره کاندید اتاق شوم تا در کنار باتجربه هایی که در زمان جنگ با آن همه مشکلات ، خالصانه و بی ریا کشور را اداره کردند ، باشم . امیدوارم بتوانم در کنار طیف با تجربه و انقلابی وارد این عرصه شوم.

مقایسه ای از دوره گذشته و دوره کنونی دارید؟

دوره پیش رو ، دوره سختی برای کشور است . افرادی که وارد اتاق می شوند باید بدانند که جنگ اقتصادی سختی پیش رو دارند . آیا توان این را دارند تا با دست خالی در برابر توپ و تانک اقتصادی دشمن ، دوام بیاورند ؟ افرادی که وارد اتاق می شوند باید آن قدر شهامت داشته باشند تا روی زمین مین گذاری شده بخوابند ، آن هم مین های اقتصادی کار گذاشته شده و راه را برای دیگران باز کنند .

با توجه به این موانع نمایندگان باید فعال تر و از خود گذشته تر باشند، درست است؟

نمایندگان بخش خصوصی باید شبانه روز هوشیار باشند و به منافع مردم فکر کنند . نماینده های بخش خصوصی باید انقلابی واقعی باشند و نسبت به میهن خود تعصب داشته باشند . نماینده ای که دو تابعیتی است نمی تواند به شرایط سخت مردم فکر کند ، او فقط به فکر کاسبی و منافع خودش و در نهایت ترک میهن است .

نظر شما در مورد نحوه فعالیت در اتاق چیست؟

افرادی باید وارد اتاق شوند که در مجامع عمومی به مردم کمک کرده و از کشور و منافعش دفاع کنند نه این که فقط به خود و منافع خود اهمیت دهد . مشکلات کشور ، حل شدنی است البته با وجود خیرین فهیم و خالص و سالم و با پیگیری های شبانه روزی.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24