Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

با توجه به شرایط تحریمی که در آن به سر می بریم غیر از مشکلات مربوط به نقل و انتقال ارز، هیچ مشکل دیگری متوجه شرکت نیست. پیش بینی ما این است که حدود سه سال دیگر تولیدات ما آغاز خواهد شد.

پتروشیمی زنجان تا سه سال آینده آماده تولید می شود/ ١۵٧ میلیون یورو از تامین مالی به ال سی تبدیل شد

بورس24 : شرکت پتروشیمی زنجان در سال 1385 تاسیس شده است. شرکتی که عمده فعالیت آن مربوط به احداث، راه‌اندازی و بهره‌برداری شهرک ها و کارخانجات صنعتی به منظور تولید، بازاریابی، فروش، صدور محصولات صنعتی و پتروشیمی، ذخیره، واردات و صادرات کلیه کالاهای مجاز صنعتی و تبدیل کلیه مواد پتروشیمی و پتروشیمیایی و فرآورده‌های فرعی و مشتقات ذیربط آنها و انجام کلیه فعالیت‌های تولیدی و صنعتی و بازرگانیِ فنی و مهندسی و بازرگانی و عمرانی که به طور مستقیم و یا غیرمستقیم مربوط به عملیات مذکور است. این شرکت هم اکنون در حال بهره برداری است و به نظر می رسد تحریم ها اثر خود را بر این پروژه در حال ساخت نیز گذاشته اند به طوری که به گفته مدیرعامل این شرکت سبب افزایش هزینه های مربوط به بهره برداری شده است. محمدرضا مدیری مدیرعامل این شرکت به بورس24 گفت: پیش بینی ما این است که حدود سه سال دیگر تولیدات ما آغاز خواهد شد. در خصوص مقصد صادرات نیز کشورهایی همچون هند و ترکیه هدف گذاری شده اند تا محصولات تولیدی پتروشیمی زنجان به این دو کشور صادر شود.

محمدرضا مدیری مدیرعامل شرکت پتروشیمی زنجان درخصوص برنامه های آتی این شرکت گفت: هم اکنون طرح پیشنهادی که داریم طرح تولید یک میلیون و هزار و 200 تنی اوره است. همچنین 306 میلیون یورو از محل صندوق توسعه ملی تامین مالی شده و در حال حاضر نیز 157 میلیون یورو از این تامین مالی به ال سی تبدیل شده است.

وی افزود: با توجه به شرایط تحریمی که در آن به سر می بریم غیر از مشکلات مربوط به نقل و انتقال ارز، هیچ مشکل دیگری متوجه شرکت نیست. پیش بینی ما این است که حدود سه سال دیگر تولیدات ما آغاز خواهد شد. در خصوص مقصد صادرات نیز کشورهایی همچون هند و ترکیه هدف گذاری شده اند تا محصولات تولیدی پتروشیمی زنجان به این دو کشور صادر شود.

تحریم ها سرعت گیر برنامه هایمان بودند

محمدرضا مدیری مدیرعامل شرکت پتروشیمی زنجان تصریح کرد: در خصوص برنامه هایمان در سال جاری مقداری کند عمل کرده ایم که البته این موضوع نیز ناشی از محدودیت هایی بوده است که تحریم ها برای ما به وجود آورده اند. در حقیقت از تاریخ 13 آبان ماه سال جاری که تحریم های دور دوم اجرا شدند برنامه هایمان با گره هایی مواجه شدند که امیدواریم به تدریج این گره ها نیز گشوده شده و اصلاح شوند.

وی اذعان کرد: با همه این ها پیش بینی من برای سال آینده این است که در سال آینده نیز به مشکلات فائق خواهیم آمد، اما به هر حال شرایط موجود سبب افزایش هزینه های ما شده است که در هر صورت مشکلی است که وجود دارد و باید برنامه های خود را به گونه ای طرح کنیم که این افزایش هزینه ها به حداقل برسند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24