Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

جنگ با ایران برای برخی ها یعنی خودکشی ایران و اتحادیه اروپا در آستانه رسیدن به یک توافق هستند، که... فروش نفت ایران و انتقال درآمدهای نفتی را امکان‌ پذیر می‌ کند وزیر خارجه ایران در گفتگویی با اسپوتنیک، گفت: ایران هیچ گاه خواستار جنگ با هیج کشوری نبوده و نخواهد بود، اما چنانچه آمریکا آغاز گر هر گونه درگیری جدید با ایران باشد، آن وقت...

ظریف: صبر مردم ایران اندازه دارد

بورس24 : ظریف در مصاحبه با اسپوتنیک گفت: ما پیش از این هم تاکید کردیم، که اروپا برای حفظ برجام باید هزینه کند.

وی ادامه داد: ممکن است، مکانیسمی مشابه با اینستکس با مشارکت سایر کشورهای ذی‌ نفع از جمله روسیه و ترکیه اجرایی شود.

او گفت: ما بارها اعلام کرده ایم، که صبر مردم ایران اندازه دارد، ادامه حضور ایران دربرجام به منافع متقابل تهران و رفتار اتحادیه اروپا بستگی دارد و چنانچه اتحادیه اروپا نتواند به ایران در زمینه مقابله با تحریم ها کمک نماید، آن گاه ممکن است حضور یک جانبه ایران در برجام معنا و مفهوم واقعی خود را از دست بدهد. 

وی تاکید کرد: به‌ نظر می‌ رسد همان کسانی که در سال ۲۰۰۳ جنگ آمریکا با عراق را به راه انداختند، در پی به راه انداختن جنگی دیگر با ایران هستند و این کار، خودکشی برای آنها خواهد بود.

او گفت: ایران هیچ گاه خواستار جنگ با هیج کشوری نبوده و نخواهد بود، اما چنانچه آمریکا آغاز گر هر گونه درگیری جدید با ایران باشد، با شدت تمام از منافع ملی و کشور خود دفاع خواهیم کرد.

ظریف افزود: ایران در شرایط فعلی هم قادر به فروش نفت خود است و هم می‌ تواند اقتصاد خود را حفظ کند. ایران می‌ تواند بر تحریم‌ های آمریکا غلبه کند و بسیاری از کشورها برای تجارت با ایران اعلام آمادگی کرده‌ اند. 

به گفته او ایران و اتحادیه اروپا در آستانه توافقی هستند، که با وجود بازگشت تحریم‌ های یک جانبه آمریکا، فروش نفت ایران و انتقال درآمدهای نفتی ایران را امکان‌ پذیر می‌ کند.

منبع: کانال تلگرامی فارس 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24