Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

سماواتی: شرایطی مناسب برای افزایش قدرت نقد شوندگی غویتا فراهم می شود برنامه ای بسیار منسجم و دقیق جهت بازارگردانی سهم نیز در دستور کار خواهد بود خیلی چیزها ما را به یاد گذشته و خاطراتمان می‌ اندازد. با بعضی از آن‌ ها خوش‌ حال می‌ شویم و یادآوری برخی برایمان سخت است. بیسکوئیت مادر یکی از آنهاست، که همه را تنها به یاد خاطرات خوبی در کنار خانواده خواهد انداخت. محصول ویژه ویتانا، مجموعه ای که متولیان آن در طی سال‌ های متوالی همواره سعی‌ کرده‌ اند، که در جهت حفظ طعم و بهبود کیفیت این محصول و محصولات دیگرشان تمام تلاش خود را به کار گیرند. سماواتی مشاور حوزه بازار سرمایه شرکت ویتانا، در آستانه بازگشایی نماد این مجموعه در بازار دوم فرابورس طی گفتگویی با خبرنگار بورس ٢۴، درباره این سهم و نقاط قوت آن می گوید...

تشریح مزایای رقابتی سهام ویتانا، قیمت بازگشایی و...

بورس24 : خیلی چیزها ما را به یاد گذشته و خاطراتمان می‌ اندازد. با بعضی از آن‌ ها خوش‌ حال می‌ شویم و یادآوری برخی برایمان سخت است.

بیسکوئیت مادر یکی از آنهاست، که همه را تنها به یاد خاطرات خوبی در کنار خانواده خواهد انداخت. محصول ویژه ویتانا، مجموعه ای که متولیان آندر طی سال‌ های متوالی همواره سعی‌ کرده‌ اند، کهدر جهت حفظ طعم و بهبود کیفیت این محصول و محصولات دیگرشان تمام تلاش خود را به کار گیرند. 

سماواتی مشاور حوزه بازار سرمایه شرکت ویتانا، در گفتگویی با خبرنگار بورس24 ، به سوالاتی پیرامون بازگشایی نماد "غویتا" پاسخ داد که در ادامه می خوانید.

فردا شاهد بازگشایی سهام ویتانا در بازار دوم فرابورس با نماد "غویتا 1" هستیم. در این مورد توضیح دهید.

طبق نامه شرکت محترم فرابورس فردا مورخ 17 تیر 1398 نماد شرکت ویتانا بازگشایی خواهد شد. به مدت نیم ساعت رقابت قیمتی پیش گشایش داریم و سپس معامله صورت خواهد پذیرفت. ساعت بازگشایی بر اساس اعلام توسط ناظر بازار فرابورس خواهد بود. 

تعهد سهامدار عمده شرکت پیرامون عرضه سهام در روز بازگشایی نیز برای سهامداران سوال وجود دارد، چه می شود؟

سهامدار عمده در روز بازگشایی تعهد عرضه 3 درصد سهام معادل 18 میلیون سهم را دارد و به نظر نمی رسد، در روند تقاضا برای این میزان عرضه مشکلی وجود داشته باشد. پس با توجه به درصد سهام در اختیار سهامدار عمده مشکلی از بابت عرضه سهام جهت افزایش نقدشوندگی وجود ندارد.شرکت از مکانیزم صندوق بازارگردان هم استفاده نموده است.

پس سهام دارای مکانیزم بازارگردانی است. در این خصوص توضیحات بگویید.

بله ما برنامه بسیار منسجم جهت بازارگردانی سهام تحت نظارت فرابورس را داریم و از صندوق بازارگردان در این خصوص استفاده می نماییم. هدف اساسی این فرایند افزایش نقد شوندگی و حمایت از کشف قیمت منصفانه سهام است.

پیش بینی شما از قیمت بازگشایی چیست و چه افقی را برای سهامداران جدید ویتانا متصور هستید؟

مدیریت شرکت به شدت به هوشمندی سرمایه گذاران حرفه ای بازار سرمایه اعتقاد دارد و خود را ملزم به تبعیت از قیمت بازگشایی می داند. ما تمام تلاش خود را در جهت تقارن اطلاعات برای همه فعالان بورس نموده و تقریبا تمام فعالان حرفه ای بازار با سهام ویتانا و طرح های آتی آن آشنا هستند.

به عنوان آخرین سوال، مزیت رقابتی سهام ویتانا را در چه عواملی می دانید؟ 

نام تجاری پر قدرت "مادر"، مدیریت حرفه ای و متعهد، برنامه محور بودن و التزام عملی به مدیریت شفاف مالی و گزارشگری بیرون سازمانی مزیت های رقابتی ویتانا می باشند. به گونه ای که ما در شرکت تمامی استانداردهای اخلاق حرفه ای را تدوین و بر اساس آئین حاکمیت شرکتی به طور جدی عمل می نماییم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24