Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

بورس ٢۴ : صدور یک ابلاغیه توسط اداره نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار سبب شد تا شائبه امکان سرمایه گذاری صندوق های سرمایه گذاری مشترک در سهام بازار پایه مطرح شده و این گونه استنباط شود که شکل کنونی بازارپایه فرابورس تغییری نخواهد کرد... محمد رضا معتمد مدیر نظارت بر نهاهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار به مدیران و متولیان صندوق های سرمایه گذاری ابلاغ کرده بود : در پانصد و هشتاد و چهارمین جلسه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار مورخ ٩٨.۴.٢۶ تصمیم گیری شده : «تمامی صندوق های سرمایه گذاری صرفا مجاز به سرمایه گذاری در اوراق بهاداری هستند که در یکی از بورس ها قابل معامله باشد و یا امکان معاملات دست دوم آن ها در یکی از بورس ها به تائید هیات پذیرش رسیده باشد.» محمدرضا معتمد مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت و گو با خبرنگار بورس ٢۴ در خصوص این موضوع اقدام به شفاف سازی کرده است...

تکذیب رفع محدودیت از صندوق ها برای سرمایه گذاری در بازار پایه

بورس24 : صدور یک ابلاغیه توسط اداره نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار سبب شد تا شائبه امکان سرمایه گذاری صندوق های سرمایه گذاری مشترک در سهام بازار پایه مطرح شده و این گونه استنباط شود که شکل کنونی بازارپایه فرابورس تغییری نخواهد کرد.

محمد رضا معتمد مدیر نظارت بر نهاهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار به مدیران و متولیان صندوق های سرمایه گذاری ابلاغ کرده بود : در پانصد و هشتاد و چهارمین جلسه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار مورخ 98.4.26 تصمیم گیری شده : «تمامی صندوق های سرمایه گذاری صرفا مجاز به سرمایه گذاری در اوراق بهاداری هستند که در یکی از بورس ها قابل معامله باشد و یا امکان معاملات دست دوم آن ها در یکی از بورس ها به تائید هیات پذیرش رسیده باشد.»

محمدرضا معتمد مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت و گو با خبرنگار بورس24 در خصوص این موضوع اقدام به شفاف سازی کرده است.

این مقام نظارتی توضیح داد : باید تاکید کنم که در واقع این فقط برای اوراق بهادار با درآمد ثابت بوده است. در حقیقت منظور ما در این ابلاغیه که امروز منتشر شد این بوده سرمایه گذاری صندوق ها در اوراق بهادار با درآمد ثابت قابل معامله در بورس ها بلامانع است. اصلاحیه این ابلاغیه را تا دقایقی دیگر منتشر خواهیم کرد تا برداشت اشتباهی از این موضوع صورت نگیرد. این که صندوق های سرمایه گذاری می توانند از بازار پایه نیز سهام خریداری کنند به هیچ وجه این گونه نبوده و تاکید می کنم که صرفا برای صندوق ها ، سرمایه گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت قابل معامله در بورس ها و معاملات دست دوم آن ها برخی محدودیت ها برداشته شده است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24