Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

ویتانا افزایش سرمایه جذاب ١۴١ درصدی از تجدید ارزیابی دارایی ها را به تصویب هیئت مدیره خود رساند و این افزایش سرمایه سبب اقبال بازار به این سهم و تشکیل صف خرید شد.

سهامداران «غویتا» ویتامینه شدند ؛ با رو کردن افزایش سرمایه جذاب توسط شرکت

بورس24 : ویتانا افزایش سرمایه جذاب 141 درصدی از تجدید ارزیابی دارایی ها را به تصویب هیئت مدیره خود رساند و این افزایش سرمایه سبب اقبال بازار به این سهم و تشکیل صف خرید شد.

از نکات مهم این افزایش سرمایه محل تجدید ارزیابی، یعنی دارایی های غیر استهلاک پذیر و زمین های شرکت بوده که این امر جذابیت این افزایش سرمایه را دوچندان می کند.

املاکی که در این تجدید ارزیابی مورد استفاده قرار گرفته اند عمدتا زمین های کارخانجات شرکت بوده که نشان می دهد این زمین ها ارزش افزوده بالایی را خلق کرده اند.

این افزایش سرمایه در شرکت از آن جایی بسیار مهم می باشد، که ویتانا دارای طرح های توسعه ای عظیمی است و باید برای بخشی از این طرح ها و خطوط تولیدی جدید از تسهیلات بانکی استفاده نماید و افزایش پایه سرمایه ای شرکت باعث اعتبار دهی بیشتر بانک ها به ویتانا و پیشبرد سریعتر طرح های آن می شود.

این رویه و طرح های توسعه ای بر تولید شرکت تاثیرات بسزایی داشته، به طوری که طی سال های اخیر روند رو به رشد خوبی در تولید و فروش شرکت ایجاد شده و این رویه تا پایان سال مالی جاری ادامه داشته و برای سال مالی 99 هم شرکت همچنان به این روند خود ادامه می دهد.

به عبارتی طی چند سال آینده شرکت با افتتاح طرح های توسعه ای و خطوط جدید، هم در رشد فروش کیفی و هم رشد فروش ریالی دست بالا را داشته و طی هر دوره شاهد رشد بیش از پیش سود ویتانا خواهیم بود.

همانطوری که از جدول بالا نیز مشخص است، رشد شتابان در سود سازی ویتانا به حدی بوده که سود 9 ماهه امسال از کل سال 97 هم فزونی یافته و فاصله قابل توجهی گرفته است.

امروز قیمت سهام شرکت 1852 تومان و با صف خرید همراه بود و این نشان می دهد شرکت طی 1 ماهه اخیر بازدهی 11 درصدی داشته است.

حالا با این پتانسیل افزایش سرمایه، سهم توانایی رشد به سمت قیمت های 2000 تومان و حتی فراتر از این قیمت ها را نیز دارا می باشد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24