Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

خبر‌های منتشر شده را تکذیب می کنیم جعفر سرقینی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، خبر‌های منتشر شده در برخی رسانه‌ ها مبنی بر لغو عوارض ۲۵ درصدی صادرات فلزات و مواد معدنی غیر آهنی با امضاء وزیر صنعت، معدن و تجارت را تکذیب کرد...

معاون وزیر صمت: عوارض ۲۵ درصدی صادرات فلزات لغو نشده

بورس24 : معاون معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت در مصاحبه اختصاصی خبر‌های منتشر شده در برخی رسانه‌ ها مبنی بر لغو عوارض ۲۵ درصدی صادرات فلزات و مواد معدنی غیر آهنی با امضاء وزیر صنعت، معدن و تجارت را تکذیب کرد.

جعفر سرقینی گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکنون هیچ نامه و بخشنامه‌ ای را در این باره ارسال نکرده است، ضمن این که تصمیم گیری در این باره صرفاً با وزیر صمت نیست بلکه کمیته‌ای ۵ نفره در این باره تصمیم گیری می‌ کند. وی افزود: اعضای کمیته ۵ نفره یاد شده وزرای جهاد کشاورزی، اقتصاد و امور دارایی و صنعت، معدن و تجارت، رئیس اتاق بازرگانی ایران و رئیس کل بانک مرکزی هستند که ریاست آن بر عهده وزیر صمت است.

معاون معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که کمیته ۵ نفره اخیراً جلسه‌ای در این باره نداشته که بخشنامه و یا مصوبه‌ ای از این جلسه ارسال شود، گفت:​ هفته آینده این کمیته تشکیل جلسه خواهد داد، اما این که چه موضوعاتی در این جلسه تصمیم گیری شود هنوز مشخص نیست. امروز در برخی از شبکه‌ های اطلاع رسانی در فضای مجازی خبر لغو عوارض ۲۵ درصدی صادرات فلزات و مواد معدنی غیر آهنی با امضاء رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت منتشر شده بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24