Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بازارها چه در داخل و چه در خارج طی روزهای اخیر به جنایات آمریکایی­ ها در منطقه که به شهادت سردار قاسم سلیمانی منجر شد واکنش نشان دادند. شاخص در بازار سرمایه روز شنبه ریزش کرد، دلار افزایش یافت و طلا نیز روند صعودی طی کرد.در بازارهای جهانی، قیمت طلای سیاه با افزایش چشمگیر مواجه شد. اما در مهمترین بازار اقتصادی ایران شرایط چگونه است؟

رکود شدید بازار مسکن را فرا گرفت

بورس24 : بازارها چه در داخل و چه در خارج طی روزهای اخیر به جنایات آمریکایی­ ها در منطقه که به شهادت سردار قاسم سلیمانی منجر شد واکنش نشان دادند.

شاخص در بازار سرمایه روز شنبه ریزش کرد، دلار افزایش یافت و طلا نیز روند صعودی طی کرد.در بازارهای جهانی، قیمت طلای سیاه با افزایش چشمگیر مواجه شد.

اما در مهمترین بازار اقتصادی ایران شرایط چگونه است؟

بازار ملک مهمترین بازار اقتصادی ایران به حساب می آید؛ امن ترین بازار و پرمشتری ترین بازار در همه دوره های زمانی!

اگر چه در مواقعی که اقتصاد و سیاست ملتهب می شود، سرمایه گذاری در بازارهای ارز و سکه افزایش پیدا می کند و برعکس اما در بازار ملک همیشه یک حجم مشخصی سرمایه گذاری و خرید و فروش ملک توسط سرمایه گذاران انجام می شود.

بازار ملک چون که طی سه چهار دهه گذشته توانسته ارزش واقعی دارایی های افراد را در برابر تورم حفظ کند همیشه پناهگاه سرمایه بوده و هست.اما در شرایط فعلی که برخی تحلیلگران سیاسی جهانی موضوع پررویی آمریکا و تجاوز این کشور به منطقه را به احتمال درگیری نظامی تشبیه می کنند، بازار ملک به چه مسیری خواهد رفت؟

هنوز زمان پاسخ به این پرسش نرسیده است.

اما در همین روزهای اخیر بازار مسکن شاهد کاهش تقاضای خرید بوده است. حال در این که سهم تقاضای سرمایه ای از این میزان افت چقدر است نکته ای است که باید در روزهای آینده به آن پاسخ داد.ولی در روزهای اخیر چیزی که محرز بوده رکود شدید در بازار معاملات مسکن بوده است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24