Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

پس از انتشار گزارش کاهش شدید پیش‌بینی درآمد و سود شرکت نیسان، سهام این شرکت به پایین‌ترین سطح خود در بیش از ۱۰ سال اخیر سقوط کرد.

افت سهام شرکت نیسان به پایین‌ترین سطح ۱۰.۵ ساله

بورس24 : پس از انتشار گزارش کاهش شدید پیش‌بینی درآمد و سود شرکت نیسان، سهام این شرکت به پایین‌ترین سطح خود در بیش از ۱۰ سال اخیر سقوط کرد.

به نقل از رویترز، پس از انتشار گزارش کاهش شدید پیش‌بینی درآمد و سود شرکت نیسان، سهام این شرکت به پایین‌ترین سطح خود در بیش از ۱۰ سال اخیر سقوط کرد. پیش‌بینی جدید تردیدهایی جدی در مورد سودآوری شرکت نیسان در آینده به وجود آورد.

دومین خودروساز بزرگ ژاپن که درگیر پرونده کلاهبرداری مدیر سابق خود کارلوس گوسن می‌باشد، شریک اروپایی خود، رنو را هم به دردسر انداخته است. سهام شرکت رنو هم پس از اینکه این شرکت اولین افت درآمد خود در ۱۰ سال اخیر را ثبت کرد، به پایین‌ترین سطح ۷ ساله سقوط کرد.

نیسان اعلام کرد که در عملکرد ۳ ماهه خود برای اولین بار در ۱۰ سال اخیر به ضرر خالص دست یافته است و پیش‌بینی کرد سود سال کامل این شرکت به پایین‌ترین سطح در ۱۱ سال اخیر خواهد رسید. همچنین چشم‌انداز سود قابل تقسیم بین سهام‌داران خود برای کل سال را به پایین‌ترین سطح از ۲۰۱۱ کاهش داد.

سهام نیسان ۹.۶ درصد سقوط کرد و قیمت هر سهم آن در بورس توکیو به ۵۱۳.۷ ین رسیدو این کمترین قیمت سهام نیسان از اواسط سال ۲۰۰۹ تا کنون است و بزرگترین سقوط یک روزه ارزش سهام آن از ۲۰۱۳ تا کنون می‌باشد.

سقوط سهام نیسان و رنو به دنبال دستگیری کارلوس گوسن به جرم کلاهبرداری مالی، باعث شده است که تا کنون حدود نیمی از ارزش هر دو شرکت از بین برود.

منبع: مهر

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24