Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

سهامداران و فعالان بازار سهام بایستی خویشتنداری کنند حقوقی‌ ها خوشبختانه روزهای زیادی سود خوبی از بورس داشتند در شرایط اکنون نیز باید حمایت کنند، برای حفظ شرایط با ثبات بازار سرمایه فرهاد دژپسند، امروز طی سخنانی گفت: خویشتن‌ داری هم برای فعالان و سهامداران بازار سرمایه و هم برای کسانی که می‌ خواهند، اقتصاد کشور از این منافع استفاده کند، بسیار ضروری است. جنس بازار سرمایه به گونه‌ ای است، که باید مداخله دولت به حداقل برسد. بنابراین باید حرفه‌ ای اداره شود. طبیعی است، که...

توصیه وزیر اقتصاد به حقوقی ها و حقیقی های بورس

بورس24 : وزیر اقتصاد گفت: خویشتن‌ داری هم برای فعالان و سهامداران بازار سرمایه و هم برای کسانی که می‌خواهند اقتصاد کشور از این منافع استفاده کند، بسیار ضروری است. 

فرهاد دژپسند بازار سرمایه را بهترین فرصت برای واگذاری دارایی‌ های مازاد و شرکت‌ های بانک‌ ها عنوان کرد و افزود: امروز بازار سرمایه یک نقش کلیدی برای تامین مالی دارد.

دژپسند اظهار کرد: امیدوارم اجازه دهند بازار سرمایه همچنان به صورت حرفه‌ ای اداره شود، از مداخلات سیاسی در امان بماند و عده‌ای کم‌ لطفی نکنند و برای بهره‌ برداری‌ های سیاسی، به اظهارنظرهایی اقدام نکنند که این بازار را دچار خدشه و آسیب کنند. این بازار دارد عمق، ریشه و پایداری پیدا می‌کند، اما طبیعت بازار این است که گاهی با خود اصلاحی مواجه می‌ شود.

وی افزود: خویشتن‌ داری هم برای فعالان و سهامداران بازار سرمایه و هم برای کسانی که می‌ خواهند اقتصاد کشور از این منافع استفاده کند، بسیار ضروری است.

او گفت: جنس بازار سرمایه به گونه‌ای است که باید مداخله دولت به حداقل برسد. این بازار MARKET BASE است، بنابراین باید حرفه‌ای اداره شود. طبیعی است که دولت باید نظارت کند و سازمان بورس و شورای عالی بورس متولی نظارت هستند که خوشبختانه قانون تمامی مراحل را پیش‌ بینی کرده است، اما نیاز به تامل و خویشتن داری بیشتری برای مراقبت از بازار نیاز داریم.

وی ادامه داد: این بازار باید میان‌ مدت و بلند مدت دیده شود. از این رو، نظام بانکداری ما می‌ تواند به خوبی از این شرایط استفاده کند. بنگاه‌ های مالی بزرگ ما برای سرمایه درگردش می‌ توانند به خوبی از این شرایط استفاده کنند تا صنعت بانکداری به سمت اعطای تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط متمرکز شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به ضرورت ارتباط بین بازار پول و سرمایه، گفت: با این کار، پلکان ترقی اقتصاد ایران را در درون برای افزایش رفاه و در اقتصاد بین‌ الملل برای افزایش سهم در بازار بین‌ المللی فراهم کنیم.

او یک توصیه نیز به حقوقی ها و حقیقی های بورس داشت. وی با تاکید بر اینکه سهامداران و فعالان بازار سهام بایستی خویشتنداری کنند، افزود: حقوقی‌ ها خوشبختانه روزهای زیادی سود خوبی از بورس داشتند. در شرایط اکنون نیز باید حمایت کنند، برای حفظ شرایط با ثبات بازار سرمایه.

منبع: تجارت نیوز

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • عبدالرضا فردی
    عبدالرضا فردی

    Thanks

    3 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24