Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

این نشست خبری به همراهی نادر رضایی‌ منش مدیر عامل شرکت لعابیران و محسن بیدی مدیر روابط عمومی هلدینگ صدر تامین برگزار شد...

برگزاری نشست خبری مدیر عامل لعابیران

بورس24 : اولین نشست خبری رسانه های استان فارس با مدیر روابط عمومی هلدینگ صدر تامین و مدیر عامل شرکت در کارخانه لعابیران برگزار شد.

شفافیت باید در دستور کار قرار بگیرد

اولین نشست خبری اصحاب رسانه استان فارس به همراهی نادر رضایی‌ منش مدیر عامل شرکت لعابیران و محسن بیدی مدیر روابط عمومی هلدینگ صدر تامین برگزارشد.

در طی این نشست مدیر عامل شرکت لعابیران اظهار داشت:

در سالی که مزین به نام جهش تولید است با رشد چشمگیر تولید توانسته ایم بالاترین میزان تولید ماهانه سه ساله اخیر به میزان ٨٧٣ تن را داشته باشیم و با اتخاذ تصمیم های مدیریتی کارآمد میزان تولید را در ماه‌های آینده تا ١٠٠٠ تن در ماه افزایش دهیم.

در ادامه وی در راستای پرسش و پاسخ خبرنگاران در مورد صادرات محصولات افزود در بحث صادرات باتوجه به قابلیت شرکت لعابیران در حوزه تحقیق و توسعه توانایی صادرات محصولات شرکت لعابیران به کشورهای همجوار را خواهیم داشت و همچنین توانسته ایم، دو محصول جدید در جهت بومی سازی به سبد محصولات این شرکت اضافه کنیم.

در طی این نشست محسن بیدی بیان داشت : مجموعه بزرگ شستا و صدرتامین در تلاش است شفافیت را در کلیه شرکت های زیر مجموعه خود به صورت یک اتاق شیشه ای و همیشه در دسترس نشان دهد.

وی افزود کلیه اطلاعات شرکت های تابعه شستا به صورت شفاف در سامانه کدال قرار خواهد گرفت.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24