Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

به گزارش روابط عمومی مس شهید باهنر، هم زمان با سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام با حضور نمایندگان این شرکت دستگاه کمک تنفسی بای پپ (BiPAP) به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) اهدا شد...

اهدا یک دستگاه بای پپ به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان از سوی شرکت مس شهید باهنر

بورس24 : به گزارش روابط عمومی مس شهید باهنر هم زمان با سال روز رحلت پیامبر گرامی اسلام با حضور نمایندگان این شرکت دستگاه کمک تنفسی بای پپ (BiPAP) به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) اهدا شد.

در این مراسم میجانی مدیرحسابرسی مس باهنر که به نمایندگی از این شرکت حضور داشت، ضمن ابلاغ تشکر مدیریت و کارگران مس باهنر از تمامی کادر درمان این بیمارستان که بخش زیادی از بیماران کرونایی را پذیراست، اعلام داشت: بی شک مجاهدت امروز کادر پزشکی کمتر از تلاش مجاهدان دیروز در دفاع مقدس نبوده و از ارزش والایی برخورداراست که با هیچ بیانی نمی توان از آن قدردانی کرد.

وی گفت: امروز شاهدیم پرستارانی در آغاز سنین جوانی از جان خود برای حفظ سلامت همنوعان خود می گذرند و ایران اسلامی به داشتن چنین فرزندانی افتخار می‌ کند.

کاظمی رییس بخش پرستاری از بیماران کرونایی بیمارستان پیامبر اعظم (ص) نیز در این مراسم ضمن تشکر از مدیریت و کارکنان مس باهنر بیان داشت: این دستگاه کمک تنفسی که هدیه مجاهدان جبهه کار به مدافعان سلامت بشمار میرود، برایمان بسیار قابل ارزش است. 

وی همچنین از هموطنان خواست با رعایت حداکثری مسائل بهداشتی، به سلامت خود کمک کنند و تلاش‌های مدافعان سلامت را ارج بگذارند. 

گفتنی است، مس شهید باهنر از ابتدای شروع بیماری کرونا با تشکیل کمیته ویژه، علاوه بر توزیع اقلام بهداشتی درمیان کارکنان و خانواده بزرگ مس باهنر در رساندن اقلام بهداشتی به نقاط محروم استان و کشور نیز با مراکزی همچون کمیته امداد امام، بهزیستی، و مراکز بهداشتی همکاری مستمر داشته است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24