Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

واشنگتن ملزم به برقراری ثبات در اقتصاد جهانی است! «جوی هود»، معاون وزیر امور خارجه آمریکا در گفت‌ و گو با یک رسانه سعودی گفت، که شراکت امنیتی واشنگتن در منطقه غرب آسیا ادامه خواهد داشت...

معاون وزیر امور خارجه آمریکا: قصد نداریم به حضور نظامی خود در خاورمیانه پایان دهیم

بورس24 : معاون وزیر امور خارجه آمریکا با بیان اینکه این کشور قصد ندارد به حضور نظامی خود در غرب آسیا پایان دهد، مدعی شد که واشنگتن ملزم به برقراری ثبات در اقتصاد جهانی است. 

معاون وزیر امور خارجه آمریکا با بیان اینکه این کشور قصد ندارد به حضور نظامی خود در غرب آسیا پایان دهد، مدعی شد که واشنگتن ملزم به برقراری ثبات در اقتصاد جهانی است.

«جوی هود»، معاون وزیر امور خارجه آمریکا در گفت‌وگو با یک رسانه سعودی گفت که شراکت امنیتی واشنگتن در منطقه غرب آسیا ادامه خواهد داشت.

شبکه العربیه عربستان سعودی امروز چهارشنبه به نقل از هود گزارش داد که وی در نشستی پیرامون «امنیت در خاورمیانه» گفته است که «ما به تضمین آزادی کشتی‌رانی برای جلوگیری از بی ثباتی اقتصاد جهانی پایبند هستیم.»

معاون وزیر خارجه آمریکا همچنین گفته است که این کشور در حال وفق‌دادن خود با تغییر شرایط و تهدیدات در منطقه است و تعداد کمی از نیروهای آمریکایی در منطقه مشغول آموزش دادن به شرکا هستند.

آمریکا طی یک سال گذشته شمار نیروهای خود در منطقه غرب آسیا کاهش داده و اخیرا نیز سامانه‌های پاتریوت را از عربستان سعودی خارج کرده است؛ اقدامی که ریاض را نگران کرده است به ویژه اینکه عربستان نزدیک به هفت سال است که درگیر جنگ با یمن است و هر از گاهی حملات موشکی و پهپادی از سوی این کشور به مواضع و اهدافی در داخل خاک عربستان صورت می‌ گیرد. 

منبع خبر: تسنیم

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24