Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

با حضور عضو هیأت مدیره و معاون اعتباری، جمعی از معاونان، مدیران و همکاران، بانک‎آینده به‌عنوان یکی از نخستین بانک‌های ارائه‌دهنده خدمت نوین«برات و سفته الکترونیکی»، از سامانه‎ عملیاتی این خدمت رونمایی شد.

سامانه سفته الکترونیکی برای نخستین بار در بانک آینده عملیاتی شد/ خدمات با کیفیت بانکی در دسترس شما

بورس24 : با حضور عضو هیأت مدیره و معاون اعتباری، جمعی از معاونان، مدیران و همکاران، بانکآینده به‌عنوان یکی از نخستین بانک‌های ارائه‌دهنده خدمت نوین«برات و سفته الکترونیکی»، از سامانه عملیاتی این خدمت رونمایی شد.

برای اطلاع از اخبار فوری بورس روی لینک کلیک کنید.

بانک آینده همراه و هم‌گام با راه‌اندازی سامانه سفته و برات الکترونیکی در سطح کشور، با هدف فراهم آوردن ابزار لازم برای ارائه خدمات الکترونیکی سریع و دقیق به عموم هم‌وطنان عزیز در عرصه بانکی کشور، این خدمت نوین را ارائه می‌کند.

اجرای تمامی فرآیندهای مرتبط در بستر امضای دیجیتال، اصالت و اعتباربخشی با امضای دیجیتال، جلوگیری از جعل و سوء‌استفاده‌های احتمالی و هم‌چنین، صرفه‌جویی در مصرف کاغذ از جمله مزایای این خدمت است.

«سفته و برات الکترونیکی»، با راهبری خزانه‌داری کل کشور و همکاری وزارت امور اقتصادی و دارایی در بانکآینده، به‌عنوان یکی از نخستین بانک‌های ارائه‌دهنده این خدمت، با موفقیت آزمایش و عملیاتی شد که به‌زودی و پس از عملیاتی شدن آنها توسط وزارت اقتصاد و دارایی، این خدمت در سامانه‌های بانکداری الکترونیکی بانک‌آینده ارائه تا مشتریان و عموم هم‌وطنان عزیز به‌سهولت بتوانند از آن استفاده کنند.

لازم به ذکر است پیش از این نیز بانکآینده در شهریورماه سال جاری به عنوان یکی از بانک‌های پیشرو در ارائه خدمات مذکور، موفق به عملیاتی نمودن فاز اول خدمات فوق در همکاری با وزارت اقتصاد و دارایی شده بود.

منبع خبر: روابط عمومی بانک آینده

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24