Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

در شرایطی که اظهارنظر در مورد روند شاخص در چنین موقعیتی دشوار است، ولی با توجه به روند عرضه و تقاضا و جو موجود در جریان معاملات، احتمالا در آخرین روز هفته شاهد آغاز به کار متعادل و سبز بازار و تداوم شرایط مساعد معاملات باشیم. اما حضور نوسان‌گیران و عرضه‌های آخر هفته‌ای ممکن است شرایط را متعادل‌تر کند...

آیا دوران رشد شارپی بورس آغاز شد؟

بورس24 - امیرحسین راسخی نژاد :  بازار سهام امروز با پیشتازی خودرویی‌ها و بانکی‌ها در مدار صعود آغاز به کار کرد، اما مطابق انتظار به مرور شاهد حضور عرضه‌ها به ویژه در نمادهای کامودیتی‌محور بودیم.

با این وجود از سرعت رشد نماگرهای بورسی کاسته شد و در نهایت در یک روز متعادل و نسبتا خوب شاخص کل با رشد  0.5درصدی وارد کانال 1.3 میلیون واحد شد. ارزش معاملات خرد 6 درصد رشد کرد و تراز نقدینگی حقیقی‌ها منفی شد.

برای اطلاع از مجامع بورسی این هفته روی لینک کلیک کنید.↪️

اما بورس پنج روزی است که به واسطه اخبار و جلسات و حمایت حقوقی‌ها به ویژه از برخی شاخص‌سازان سبزپوش شده، به طوری که در جریان این حمایت‌ها بیشتر نمادها بخصوص شاخص‌سازها از کف قیمتی خود در هفته گذشته فاصله گرفتند. با این که به نظر می‌رسد که با رسیدن اخباری چون واریز ماهانه وجه به حساب صندوق تثبیت بازار سرمایه، تعیین سقف برای نرخ خوراک پتروشیمی‌ها و نرخ سوخت صنایع پتروشیمی‌ها و فولادی‌ها و زمزمه‌ها از احتمال بازگشت طرفین به برجام، از فضای ملتهب هفته‌های گذشته فاصله گرفته‌ایم اما حجم و ارزش معاملات نشان می‌دهند که نباید انتظار رشدهای شارپی سال 99 را داشته باشیم.

برای دیدن تحلیل بورس جدید روی لینک کلیک کنید↪️

چه بسا ممکن است شاخص در مسیری که چندروزی است در پیش گرفته مقداری نوسان کند و قدم‌های کوچکی در مسیر تثبیت در کانال فعلی بردارد.

برای اطلاع از اخبار بورس امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

بنابراین در شرایطی که اظهارنظر در مورد روند شاخص در چنین موقعیتی دشوار است، ولی با توجه به روند عرضه و تقاضا و جو موجود در جریان معاملات، احتمالا در آخرین روز هفته شاهد آغاز به کار متعادل و سبز بازار و تداوم شرایط مساعد معاملات باشیم. اما حضور نوسان‌گیران و عرضه‌های آخر هفته‌ای ممکن است شرایط را متعادل‌تر کند.

برای مشاهده چشم انداز بورس فردا کلیک کنید...

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24