Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

با بررسی روند عرضه و تقاضا در ساعات پایانی معاملات و عدم نزول قوی قیمت در کلیت بازار، احتمالا فردا معاملاتی متعادل و محتاطانه را شاهد باشیم...

پیش بینی بورس سه شنبه / سود یا زیان؟

بورس24 : بورس تهران امروز را متعادل و منفی آغاز کرد. اما به تدریج وضعیت تقاضا بهبود یافت و با رِنج‌کشی‌های مثبت پالایشی‌ها، شاهد بهبود نسبی معاملات در کلیت بازار به ویژه شاخص‌سازان بودیم.

با این حال در انتها شاخص کل و هم وزن به ترتیب 0.6 و 0.8 درصد افت کردند.

در شرایطی که به زعم کارشناسان اخبار نزدیکی به توافق برجام می‌تواند وضعیت بازار سهام را بهتر کرده و بخشی از نقدینگی سرگردان را به بازار سهام بازگرداند، اما با بی اعتمادی‌های موجود به محض برقراری تعادل چندروزه در جریان معاملات، به یک بهانه‌ای بورس از نقطه تعادلی خود فاصله گرفته و بخشی از سهامداران به فکر نوسان‌گیری و یا سیو سود می‌افتند.

برای ورود به اتاق گفتگو در بورس روی لینک کلیک کنید.↪️

بدین ترتیب نمی‌توان بازدهی‌های مثبت روزانه را معیاری برای ثبات پایدار در بازار دانست و راه حل را باید در برنامه‌ریزی‌های سنجیده در جهت بهبود عملی و معقول بورس جستجو کرد. کما این که حتی حمایت‌های قوی حقوقی‌ها در برخی نمادهای بزرگ نیز تاکنون نتوانسته مسیر معاملات را تغییر دهد.

با این حال بررسی داده‌های گذشته نگر در مورد مذاکرات و توافق قبلی نشان می‌دهد که واکنش بازار سرمایه به توافق نسبتا خوب بوده و طبیعتاً در صورت حصول توافق، بسیاری از صنایع راه خود را پیدا کرده و با تسهیل مراودات تجاری و گشایش‌های اقتصادی شرایط اغلب صنایع بهتر خواهد شد. ضمن آن که شرایط بازارهای جهانی نیز مساعد ارزیابی شده، اگرچه بر خلاف انتظار در چندین هفته گذشته شاهد واکنش محسوس بازار سهام به رشد قیمت‌ کامودیتی‌ها نبودیم.

با این حال با بررسی روند عرضه و تقاضا در ساعات پایانی معاملات و عدم نزول قوی قیمت در کلیت بازار، احتمالا" فردا معاملاتی متعادل و محتاطانه را شاهد باشیم.

برای مشاهده چشم انداز بورس فردا اینجا کلیک کنید...↪️

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24