Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

معاملات روز شنبه متاثر از اخبار مذاکرات و واکنش نرخ دلار به آن است که می تواند تاثیر خود را به طور جداگانه بر روی صنایع مختلف بگذارد...

پیش بینی بورسِ شنبه 30 بهمن 1400 / آرام و بی سر و صداتر از همیشه

بورس24 : بازار سهام معاملات چهارشنبه را متعادل و با رگه‌های مثبت و کم‌حجم آغاز کرد.

اما به مرور در کلیت بازار شاهد افزایش عرضه و افت نماگرها بودیم. بدین ترتیب شاخص کل و هم وزن با افت 0.1 درصدی، یک روز معاملاتی کم‌رمق را به ثبت رساندند.

روند نوسانی این روزهای بورس گویای سردرگمی معامله‌گران در بین اخبار ضد و نقیضی است که هر روز به شکلی گریبان بازار را می‌گیرد. به گونه‌ای که رفتار محتاطانه فعالان سبب شده‌ که جریان معاملاتی کم حجم و بدون صف خرید یا فروش قابل توجه عضو جدانشدنی این روزهای بازار بشود.

گمانه‌زنی‌ها و اخبار زیادی از نتایج احتمالی مذاکرات نیز مخابره می‌شود. سخنانی که می‌تواند موجب عقب‌نشینی و احتیاط معامله‌گران گردد.

در چندروز اخیر خبرهایی از قول تمامی طرف‌های گفت و گو از پیشرفت واقعی در مذاکرات از قول خبرگزاری‌های مختلف منتشر شد و همین مساله موجب واکنش نرخ دلار گردید و شاهد افت قیمت دلار و حتی نزدیکی آن به کف کانال 26 هزار تومان در بازار آزاد بودیم.

بسیاری از کارشناسان تا زمان تصویب نهایی لایحه بودجه همچنان آن را یکی از ابهامات بازار می‌دانند. ریسک بازارهای جهانی به جهت تلاطمات سیاسی اخیر و تصمیمات فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره را نیز باید به این موارد اضافه کنیم.

اکنون شرایطی است که هرگونه خبر می‌تواند موجب چرخش در رفتار معامله‌گران بر خلاف انتظارات شود، اما با توجه به احتمال رسیدن اخبار بیشتر و شفاف‌تر از مذاکرات وین و واکنش نرخ دلار به آن احتمالا این هفته بازار سرمایه نوسانات بیشتری را نسبت به هفته گذشته تجربه کند.

معاملات روز شنبه متاثر از اخبار مذاکرات و واکنش نرخ دلار به آن است که می تواند تاثیر خود را به طور جداگانه بر روی صنایع مختلف بگذارد.

بدین‌ترتیب در صورت ادامه افت نرخ دلار در بازار فردا احتمالا" شاهد بازاری متعادل همراه با واکنش جداگانه صنایع دلاری و ریالی به اخبار مذاکرات وین و نرخ دلار باشیم.

چشم انداز بورس فردا را اینجا مرور کنید...

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24