Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

برای روزهای آتی با در نظر گرفتن افت قیمت‌ها در بازار ارز با وجود اخبار نزدیکی به توافق ایران در وین و تاثیر آن بر شرکت‌های کامودیتی‌محور و دلاری حداقل در کوتاه‌مدت، نمی‌توان انتظار بازگشت روند پرقدرتی را برای شاخص متصور شد...

پیش بینی بورس دوم اسفند 1400 / انتظار زیادی نداشته باشید!

بورس24 : تحت تاثیر اخبار رسیده از وین در خصوص نزدیکی به توافقات سیاسی و به دنبال آن افزایش احتمال تداوم افت قیمت دلار، معاملات در نمادهای بزرگ دلاری و شاخص بازار همچون نمادهای نفتی و پالایشی، شیمیایی و فلزی با افزایش فشار فروش دنبال شد.

از طرفی اما با توجه به تاثیر مثبت توافقات بر صنعت خودرو، بانکداری و حمل و نقل در این گروه‌ها بر خلاف سایر نمادها، معاملات در بازه‌های مثبت و حتی در صف‌های خرید دنبال شد.

حال با توجه به روند عرضه و تقاضا در ساعات پایانی امروز و با توجه به قیمت معاملات فردایی دلار، برای روز معاملاتی بعد نیز احتمال تداوم افت قیمتی دلار وجود دارد که در نتیجه می‌توان انتظار انتقال بخشی از عرضه‌های امروز به بازار فردا را داشت.

هرچند احتمالا" در روز آتی جریان معاملات وضعیت مطلوب تری را نسبت به امروز تجربه خواهد کرد و در نمادهای گروه خودرو، بانک و گروه حمل و نقل و برخی نمادهای ریالی دیگر می‌توان معاملات را همچون امروز و با تحرکات سمت تقاضا متصور شد.

البته لازم به ذکر است با توجه به اصلاح قیمتی صورت گرفته در عموم نمادهای شاخص‌ساز و کامودیتی‌محور و با توجه به جذابیت قیمتی برای خرید و با حمایت سرمایه‌گذاران حقوقی از نمادهای شاخص‌ساز، بازار فردا را می‌توان به نسبت امروز متعادل‌تر و بهتر و با گرایشات مثبت برآورد نمود.

البته احتمالاً سمت عرضه نیز با قدرت کمتر نسبت به امروز حضور خواهند داشت.

اما به صورت کلی برای روزهای آتی با در نظر گرفتن افت قیمت‌ها در بازار ارز با وجود اخبار نزدیکی به توافق ایران در وین و تاثیر آن بر شرکت‌های کامودیتی‌محور و دلاری حداقل در کوتاه‌مدت، نمی‌توان انتظار بازگشت روند پرقدرتی را برای شاخص متصور شد.

برای مشاهده چشم انداز بورس فردا کلیک کنید...

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24