Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

تکرار روزانه اعلام تاریخ حمله روسیه به اوکراین می‌ تواند مضر باشد دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در برنامه مسکو. کرملین. پوتین در شبکه روسیه 1 گفت: تکرار روزانه اعلام تاریخ حمله روسیه به اوکراین می‌ تواند، مضر باشد...

دمیتری پسکوف: روسیه در طول تاریخ خود هرگز به کسی حمله نکرده است

بورس24سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در برنامه "مسکو. کرملین. پوتین" در شبکه "روسیه ۱" گفت: تکرار روزانه اعلام "تاریخ حمله روسیه" به اوکراین می‌تواند مضر باشد. 

دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در برنامه "مسکو. کرملین. پوتین" در شبکه "روسیه 1" گفت: تکرار روزانه اعلام "تاریخ حمله روسیه" به اوکراین می‌تواند مضر باشد. 

وی افزود: بله، می دانید، نظریه های مختلفی وجود دارد. و من برای مثال توجیهی را از حوزه تئوری توطئه شنیدم. اما بسیار منطقی، بی عیب و نقص ساخته شده بود. ببینید، اوکراینی وجود دارد که تمامیت ارضی خود را در نتیجه یک کودتای مسلحانه از دست داد. و اوکراین، در اسناد مفهومی که استفاده از زور در بازگرداندن سرزمین های از دست رفته مجاز می داند. در همین حال هم می بینیم که ناتو، آمریکا، بریتانیا هواپیماهای باری مملو از سلاح، مهمات و غیره را به صورت ممتد می فرستند. 

پسکوف گفت: روسیه هرگز ابتدا به کسی حمله نکرده است و حتی نمی خواهد کلمه "جنگ" را به زبان بیاورد، زیرا از این همه درگیری جان سالم به در برده است.

وی در مصاحبه با برنامه "مسکو، کرملین، پوتین" تاکید کرد: یادآوری می کنیم که روسیه در طول تاریخ خود هرگز به کسی حمله نکرده است و روسیه که از این همه جنگ جان سالم به در برده است آخرین کشور اروپا است که حتی می خواهد کلمه "جنگ" را به زبان بیاورد.

منبع خبر: تسنیم به نقل از اسپوتنیک

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24