Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

کسری غفوری، در آیین آغاز پروژه تکمیل شبکه فاضلاب شهر نیشابور و احداث تصفیه‌خانه پساب شهری با بیان این که فولاد خراسان یک شهروند حقوقی مسئولیت‌پذیر در کنار مردم و مسئولان نیشابور است، گفت: با حمایت وزارت تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی و «صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و‌عشایر» این پروژه کم نظیر را اجرا خواهیم کرد.

مدیرعامل «فخاس»: فولاد خراسان همه توان‌ش را برای نیشابور، فیروزه و زبرخان به کار گرفته است

بورس24 : کسری غفوری، در آیین آغاز پروژه تکمیل شبکه فاضلاب شهر نیشابور و احداث تصفیه‌خانه پساب شهری با بیان این که فولاد خراسان یک شهروند حقوقی مسئولیت‌پذیر در کنار مردم و مسئولان نیشابور است، گفت: با حمایت وزارت تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی و «صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و‌عشایر» این پروژه کم نظیر را اجرا خواهیم کرد.

وی افزود: برای ایفای مسئولیت اجتماعی خود از همه ظرفیت‌ها استفاده کرده‌ایم و همان‌طور که با همت همکاران پرتلاش‌مان در حوزه تولید فولاد کشور پویایی و درخشش مجتمع را حفظ کرده‌ و ارتقا داده‌ایم، در زمینه مسئولیت اجتماعی مان نیز با تمام توان در کنار مردم و مسئولان نیشابور هستیم.

غفوری افزود: احداث تصفیه خانه ۴۰هزار متر مکعبی و تکمیل شبکه جمع آوری پساب نیشابور، در زمینه صیانت از ذخایر آبی دشت نیشابور اقدام ماندگاری خواهد بود و در طول زمان پیش‌بینی شده برای اجرا و بهره‌برداری تجاری از آن، علاوه بر ایجاد ۱۳۰۰ نفر شغل، میلیون‌ها متر مکعب آب صرفه‌جویی شده و برداشت از منابع زیرزمینی به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

غفوری خاطرنشان کرد: در حال حاضر برداشت آب برای تولید فولاد از منابع زیرزمینی دشت نیشابور صفر شده است و با اجرای این پروژه، سایر صنایع و بهره‌برداران نیز از بازچرخانی آب در یک سیکل دوستدار محیط زیست منتفع خواهند شد و علاوه بر آن، شهروندان نیشابوری نیز از شبکه فاصلاب مدرن شهری بهره‌مند می شوند.

مدیرعامل فولاد خراسان از حمایت نمایندگان نیشابور درمجلس، فرماندار، شرکت آب‌و‌فاضلاب استان و شهرستان، مدیران حاکمیتی و اداری شهر برای نقش‌آفرینی در شروع به اجرای این پروژه صمیمانه قدردانی کرد.

منبع خبر: روابط عمومی فولاد خراسان

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24