Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

افراد سالمند، کودکان خردسال و بیماران دارای مشکلات ریوی از منزل خارج نشوند در صورت بروز هر گونه علایم تنگی نفس و علایم تنفسی با شماره ۱۱۵ تماس بگیرید رییس اورژانس کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر به دلیل آلودگی هوا، وضعیت تهران خوب نیست، گفت...

رییس اورژانس: وضعیت هوای تهران خوب نیست

بورس24 : رییس اورژانس کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر به دلیل آلودگی هوا، وضعیت تهران خوب نیست، گفت: به افراد سالمند، کودکان خردسال و بیماران دارای مشکلات ریوی هشدار داده می شود که از منزل خارج نشوند.

بر اساس اعلام شرکت کیفیت هوای تهران اکنون شاخص آلودگی هوای تهران روی شاخص ۳۳۲ قرار داد و در این وضعیت کیفیت هوا نامناسب برای همه افراد جامعه است.

برای گرفتن سهام پیشنهادی خود روی لینک کلیک کنید.↪️

براساس اعلام این شرکت روز گذشته (۱۹ فروردین ماه) شاخص آلودگی هوای تهران رقم بالای ۵۰۰ و وضعیت هشدار برای این شهر را نشان می داد که قرار بود با تصمیم کمیته اضطرار هوای تهران و پس از آخرین تصاویر ماهواره‌ای و جمع‌بندی نظرات سازمان هواشناسی برای تعطیلی مدارس و ادارات تصمیم گیری شود که در نهایت رای به فعال بودن آنها داده شد.

به همین منظور پس از این موضوعات مطرح شده و پایین آمدن شاخص آلودگی هوا تا حدودی، مدارس و ادارات تهران تعطیل نشد اما همچنان وضعیت هوای تهران مطلوب نیست که در این باره جعفر میعادفر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و سلامت ایرنا اظهارداشت: به دلیل استقرار آلودگی هوای تهران همچنان به افراد مسن و افرادی که مشکل ریوی دارند، توصیه می شود که از منزل خارج نشوند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت آلودگی هوای تهران خوب نیست و کودکان باید ترجیحا از منزل خارج نشوند، ورزشکاران نیز باید نسبت به لغو برنامه های ورزشی خود اقدام کنند، در این باید به نوعی خودمراقبتی داشته باشند.

برای دیدن نبض بازار بورس ایران روی لینک کلیک کنید.↪️

میعادفر معتقد است مردم باید در چنین شرایطی مراقبت های لازم را انجام دهند تا شرایط هوای تهران بهتر شود چون براساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، برای استان تهران باران در راه است و اگر بارش باران را شاهد باشیم به طور قطع وضعیت بهتر خواهد شد.

وی در عین حال ادامه داد: در صورتی که وضعیت شاخص آلودگی هوای تهران به اینگونه باشد، اوضاع مطلوب نخواهد بود.

رییس سازمان اورژانس کشور اضافه کرد: برای استقرار نیروی اورژانس در همه شهرهای بزرگ و آلوده آمادگی داریم و در تهران در ۵ تا ۶ نقطه شهر اتوبوس‌آمبولانس ها فعال هستند.

میعادفر به مردم توصیه کرد در صورت بروز هر گونه علایم تنگی نفس و علایم تنفسی با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند.

برای اطلاع از بورس امروز روی لینک کلیک کنید↪️

منبع خبر: ایرنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24