Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

دولت انگلیس شرکت‌های هواپیمایی روسی آئروفلوت Aeroflot، روسیا Rossiya  و اورال  Ural را در فهرست تحریم‌های خود قرار داد.

انگلیس خطوط هوایی روسیه را تحریم کرد

بورس24 : دولت انگلیس شرکت‌های هواپیمایی روسی آئروفلوت Aeroflot، روسیا Rossiya  و اورال  Ural را در فهرست تحریم‌های خود قرار داد.

به نقل از خبرگزاری تاس، دولت انگلیس شرکت‌های هواپیمایی روسی آئروفلوت Aeroflot، روسیا Rossiya  و اورال  Ural را در فهرست تحریم‌های خود قرار داد.

بر اساس نسخه به روز شده این فهرست که روز پنجشنبه در وب سایت دولت بریتانیا منتشر شد، این محدودیت ها به معنای مسدود کردن دارایی های هر سه شرکت است.

مقامات بریتانیا در توضیح این تحریم می گویند که خطوط هوایی آئروفلوت بزرگترین شرکت هواپیمایی روسیه و در میان 20 شرکت هواپیمایی برتر جهان قرار دارد. اکثریت سهام این شرکت متعلق به دولت روسیه است و در بخش حمل و نقل که برای این دولت از اهمیت استراتژیکی برخوردار است، فعالیت می‌کند.

به گفته این مقامات، خطوط هوایی آئروفلوت نه تنها خدماتی به دولت روسیه ارائه می‌دهد بلکه منبع درآمد مهمی برای کرملین محسوب می‌شود.

اعمال تحریم‌ها علیه خطوط هوایی اورال نیز با این علت توضیح داده شد که این شرکت در حال انجام تجارت در بخش حمل و نقل است که دارای اهمیت استراتژیکی برای دولت فدراسیون روسیه است.

وزارت امور خارجه بریتانیا در بیانیه خود اعلام کرد که به علت محدودیت‌های جدید، این سه شرکت هواپیمایی اکنون نمی‌توانند جایگاه‌های فرود استفاده نشده و سودآور خود را در فرودگاه‌های بریتانیا بفروشند و این امر روسیه را از نقدینگی تخمینی 50 میلیون پوند (62 میلیون دلار) محروم می‌کند.

ممنوعیت استفاده از حریم هوایی بریتانیا توسط هواپیماهای آئروفلوت و همچنین سایر هواپیماهای مرتبط با فدراسیون روسیه یا شهروندان روسیه از اولین روز آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین اعمال شده است.

در واکنش به این موضوع، روسیه اقدامات مشابهی را علیه هواپیماهای انگلیسی انجام داد.

بریتانیا همچنین صادرات کالا به روسیه را در تعدادی از صنایع ممنوع کرد. این در حالی است که تقریباً تمام واردات از روسیه مشمول افزایش تعرفه‌ شده است. کشتی‌های روسیه از ورود به بنادر بریتانیا منع شدند.

بر اساس این گزارش، بسیاری از شرکت های خصوصی تصمیم گرفتند کار در روسیه را به حالت تعلیق درآورند یا به طور کامل از پروژه های روسیه خارج شوند و از سرمایه گذاری در آنها خودداری کنند.

برای اطلاع از گزارش بورس امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

 برای دیدن نقشه بورس امروز بازار تهران روی لینک کلیک کنید.↪️

اخرین اخبار مسکن امروز را اینجا ببینید.↪️

منبع خبر: تسنیم

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24